onko tää Kingi muka hauska?
Höh! Olenko mä huumorintajuton, vai miksi en näe tässä mitään hauskaa?
Ennemmin katon vaikka syke toiseen kertaan.
Kommentit (30)
Ei se kyllä oo hauska. Se on säälittävä. Putous kierrätettynä jälleen kerran, samat tyypit, samat hahmot, sama idea, samat huonot vitsit, samat naaman ilveilyt jne. boooriing
Musta Kngi on hauskin ohjelma pitkiin aikoihin. Ilmeisesti kuulun johonkin vähemmistöryhmään jolla on massaihmisistä poikkeava huumorintaju. Huippuhauska ohjelma, kiitos tekijöille!
Mä en kans oikeen välitä, enimmäkseen Antti Holman takia katselen, sen verran kun katselen.
Hippu on yliveto!
Mä olen niin tämän parodian fani. aivan loistavaa suitsutusta pistetään kaikkea entistä halvemmalla. Vedet silmissä rätkättänyt montaakin asiaa tässäkin jaksossa. Enkä ymmärrä Putous vertauksia vain sillä, että sama porukka..
Dumari paras. Harmi, että se pelasti joutokilpailijan Arton.
äiti vm -72, oli mulla hyvä tai huono huumorintaju, se ja sama. Mulla on jatkuvasti kuitenkin niin pirun hauskaa ja se on mulle tärkeetä.
Kingi on ihan huippu! Musta paljon parempi kuin Putous. Muuta en sitten katsokaan telkkarista :)
En viitsi edes katsoa mitään tv:stä, selvähä se on ettei sieltä hyviä ohjelmia tule. Nähty ja koettu monta kertaa ja olen läksyni oppinu
Hauskaa viihdettä.. Älä vittu katso jos et tykkää
Mosse on ainoa hyvä.