Lue keskustelun säännöt.
Muita, jotka ovat yhdessä vain lasten ja rahan vuoksi?
24.01.2015 |
Emme tunne enään mitään toisiamme kohtaan, joten money varmaan eroisi tässä tilanteessa? Meillä on kuitenkin kiva perhe. Yksi teini ja kaksi ala-aste ikäistä. Lisäksi erossa tulisi rahallisia vaikeuksia, kun molempien tulot nappaa juuri hyvin elämäntapoihimme. Olemme tyytyväisiä ratkaisuumme.
Kommentit (22)
Tämäkin parisuhdemalli on näin yleinen. Hyvä että tiedän nyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valitettavasti otsikon tilanne totta: pysyttelen liitossa lasten JA rahan vuoksi. Olen kouluttautunut, mutta vakityötä ei löydy, ja nyt taas koulun penkillä. Jos nyt juuri päättäisin lähteä, en pärjäisi mi-ten-kään. Tuntuu ihan kivikautiselta, mutta minkäs voit.
Yhteiselo on meillä ihan ok ja suht mukavaa, mutta itsellä sellainen kaverifiilis. Miehen tuntemuksia en tässä jaa, koska ne ovat hänen yksityisasiansa. Moni meidät tunteva pitäisi minua varmasti täysin idioottina, jos päättäisin erota. Kuitenkin olo on usein turhautunut tilanteeseen. Mietin kuitenkin myös sitä, kaipaanko vain jotakin, josta minulla ei ole kokemusta ja kaipaisinko takaisin, jos lähtisin. Monitahoista ja ristiriitaista.
Nyt ajattelen, että kunhan lapset ovat aikuisia, hakeudun varmaan töihin joko ulkomaille tai toiselle puolelle maata, jolloin tulee omaa aikaa. En ole varma, päädynkö koskaan lopulliseen eroon. Pitkä liitto jo takana, enkä jaksa uskoa, että haluaisin sopeutua uuteen kumppaniin. Tai elää yksinkään. Meitä on moneksi...