Voitko hyvin vai onko paha olla?
Jos voit hyvin, mistä luulet sen johtuvan ja jos voit huonosti, mistä luulet sen johtuvan? Jos voisitte siis kommenttiosioon kertoa. :)
Alkoi kiinnostaa, kun voin itse yleensä aina huonosti ja aloin miettiä miten epänormaalia/yleistä tällainen on. Oma pahoinvointini johtuu ainakin ptsd:stä ja elämän merkityksettömyyden kokemuksesta.
Kommentit (26)
Voisin varmaan voida huonomminkin mutta olen oppinut että sohvalle ei saa jäädä märehtimään. Pelkkä ulos lähteminen saa jo voimaan paremmin.
Minä kävin juuri lenkillä eikä ole yhtään parempi olo.
Ptsd kaikilla mausteilla ja kahdella neurologisella häiriöllä/sairaudella. Saa laittaa juustoa ja paahtaa.
Kiitos kysymästä, ihan nyt ok. kuitenkin on olo ja mieliala, joten enpä nyt tänään enää alakaan pilaamaan sitä millään liialla vauvapalstan lukemisella.
Kiitos tästä ketjusta kuitenkin, joka antoi aiheen vastata sille ,eikä ollut hyökkäävä.
Pisteet siis ap:lle nyt siitä.
Voin hyvin.
Kaikki edellytykst muuhunkin kyllä olisi eli onkohdattu kaikenlaista sellaista, mistä moni saa esim sen ptsd:n. Mutta minulla on hyvät ja rakkaat perheenjäsenet, jotka toimivat henkisenä tukiverkkona aina kun on tarpeen - toki vastavuoroisesti.
Ja sitäpaitsi juuri nyt kaikki on hyvin: pitkäaikaissairas lapsi on remissiossa, mieskin on saanut toitä, tällä erää rahat riittävät, ollaan lomalla ja mihinkään ei ole kiire. Miten tämän paremmin oikeastaan voisi olla?
Aika huono olo. Tahtoisin rakastaa, mutta kohde puuttuu. Intohimoisesti, hellästi, rehellisesti, antautuen, sitoutuen. Ei varmaan enää tässä elämässä. 😔
Huonosti voin. Olen niin laiska että ottaa päähän.
Voin huonosti, ihan liikaa vastoinkäymisiä yhdelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse oikeasti laiskuudesta vai kuitenkin jostain muusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mistä?
- se jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mistä?
- se jota lainasit
Esimerkiksi apaattisuudesta tai muusta masennukseen kuuluvasta oireesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mistä?
- se jota lainasit
Esimerkiksi apaattisuudesta tai muusta masennukseen kuuluvasta oireesta?
Ei minulla ole diagnosoitu masennusta, koskaan. En tiedä mistä voisi johtua.
Vierailija kirjoitti:
YHYY KAMALAN ITKUINEN OLO KOKO AJAN YHYY😩😫
Sä oot tosi nolo. Tota samaa p*skaa monessa ketjussa etkä edes tajua paljastavasi itsestäsi negatiivista etkä meistä muista. 😄
Elämäni on mallillaan.