Oksettaa. Olen syönyt vain leipää, juustoa ja voita
Tilillä on 0,50 senttiä ja kaappissa on vain voita, juustoa ja leipää loppukuuksi. Alkaa ruokien rasvaisuus nousta kurkusta ylös.
Kommentit (39)
Oon kyllä niin kiitollinen että mulla on vanhemmat, jotka on aina tarvittaessa valmiita auttamaan rahallisesti. Ikinä ei ole tarvinnut lähteä varastamaan tai hakemaan sossusta rahaa...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:57"]Käy heti ostamassa appelsiineja, ne on jotain 60 snt per kilo. C-vitamiini on tärkeää. Kerää kauppamatkalla parit pullot niin moninkertaistat varallisuutesi. Kysele nuorilta miehiltä haluavatko nähdä tissit 5 eurolla, helppoa rahaa sekin.
[/quote]
Laskisin tuon jo huoraamiseksi et tissejä pitää mennä näyttelee.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:57"]Oon kyllä niin kiitollinen että mulla on vanhemmat, jotka on aina tarvittaessa valmiita auttamaan rahallisesti. Ikinä ei ole tarvinnut lähteä varastamaan tai hakemaan sossusta rahaa...
[/quote]
Onnekas sinä. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:52"]
Mua ei edes okseta, mutta mun viime viikon safkat tässä:
ma: kaksi paahtoleipää juustolla ja kurkulla, ti: kaurapuuroa ja mustikkakeittoa
ke: taas paahtista, juustoa ja suolakurkkua, to: kaksi perunaa ja jauhelihakastiketta
pe: 3 nakkia ja kananmuna, la: kolme nakkia ja sämpylä
tänään: kaverilta 3 palaa jotain lidlin mini pitsaa, salami
[/quote]
Sulla on aika vaihteleva ruokavalio kuitenkin. Missä sä oikein syöt tai mistä ostat ruokasi, kun sulla on ollut vain yhdeksi päiväksi kaurapuuroa ja mustikkakeittoa tai jauhelihakastiketta, vain yksi muna jne. Säännösteletkö tosi tarkkaan?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:57"]Oon kyllä niin kiitollinen että mulla on vanhemmat, jotka on aina tarvittaessa valmiita auttamaan rahallisesti. Ikinä ei ole tarvinnut lähteä varastamaan tai hakemaan sossusta rahaa...
[/quote]
Onnekas sinä. Ap
[/quote]
tiedän. Olen kiitollinen, koska tiedän että kaikilla tuo ei ole mahdollista. Toivon että jos joskus saan lapsia, pystyisin myös auttamaan heitä rahallisesti...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:52"]
Mua ei edes okseta, mutta mun viime viikon safkat tässä:
ma: kaksi paahtoleipää juustolla ja kurkulla, ti: kaurapuuroa ja mustikkakeittoa
ke: taas paahtista, juustoa ja suolakurkkua, to: kaksi perunaa ja jauhelihakastiketta
pe: 3 nakkia ja kananmuna, la: kolme nakkia ja sämpylä
tänään: kaverilta 3 palaa jotain lidlin mini pitsaa, salami
[/quote]
Sulla on aika vaihteleva ruokavalio kuitenkin. Missä sä oikein syöt tai mistä ostat ruokasi, kun sulla on ollut vain yhdeksi päiväksi kaurapuuroa ja mustikkakeittoa tai jauhelihakastiketta, vain yksi muna jne. Säännösteletkö tosi tarkkaan?
[/quote]
Kotona syön, mutta rahat tiukissa ja pitää antaa teinien syödä kunnoolla, itse elelen jämillä, säästäen. Eli syön ns tähteitä. Ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:57"]
Käy heti ostamassa appelsiineja, ne on jotain 60 snt per kilo. C-vitamiini on tärkeää. Kerää kauppamatkalla parit pullot niin moninkertaistat varallisuutesi. Kysele nuorilta miehiltä haluavatko nähdä tissit 5 eurolla, helppoa rahaa sekin.
[/quote]
Voinytvittu. Menet jonkun randomin tyypin luo ja kysyt haluaako nähdä tissit vitosella niin tilanne on kaikkea muuta kuin "helppo". Ei tuo toimi kuin teoriassa.
Jotkut pultsarit vois innostua, mutta niiltäkään ei saa vitosta, vaan naukun käsidesipullosta ehkä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:02"]Mikä tää varastelu-juttu on? :D
[/quote]
Kerroin aiemmassa ketjussa kuinka varastin 8 juustoa ja 4 pakettia voita, koska tilillä on vain 0,50senttiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:02"]Mikä tää varastelu-juttu on? :D [/quote] Kerroin aiemmassa ketjussa kuinka varastin 8 juustoa ja 4 pakettia voita, koska tilillä on vain 0,50senttiä. Ap
[/quote]
Onks tää joku provo? Jos sait varastettua noin hillittömästi juustoo ja voita niin miten et samalla vaivalla napannu vielä vaikka jauhelihapakettia ja pastapussia? Vai kävitkö rötöstelemässä jossain maitotilalla? :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:02"]Mikä tää varastelu-juttu on? :D [/quote] Kerroin aiemmassa ketjussa kuinka varastin 8 juustoa ja 4 pakettia voita, koska tilillä on vain 0,50senttiä. Ap
[/quote]
Onks tää joku provo? Jos sait varastettua noin hillittömästi juustoo ja voita niin miten et samalla vaivalla napannu vielä vaikka jauhelihapakettia ja pastapussia? Vai kävitkö rötöstelemässä jossain maitotilalla? :D
[/quote]
Omistan vain käsilaukkuja ja matkalaukun. Siihen käsilaukkuun ei niin paljon mahdu. Päätin ottaa sellaista jolla nälkä pysyy poissa. Eli rasvaista syötävää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:32"]Sietääkin varasta vähän oksettaa
[/quote]
Odotinkin milloin joku tunnistaa :D
Ap
Käy heti ostamassa appelsiineja, ne on jotain 60 snt per kilo. C-vitamiini on tärkeää. Kerää kauppamatkalla parit pullot niin moninkertaistat varallisuutesi. Kysele nuorilta miehiltä haluavatko nähdä tissit 5 eurolla, helppoa rahaa sekin.