ett ämua rasittaa ihmiset jotka kyttäävät jos joku ei imetä lastansa
todella raivsotuttavaa sellainen. kun kaikki ei voi imettää!! ei sitä mun mielestä tarvitse ihmetellä eikä kysellä ja pohtia jos kahvilassakin näkee vauvan jota äiti ei imetä. haloo imettäköö jokainen joka voi ja jos joku ei voi se ei imetä ja sen ei pitäs olla muiden asia. alkanut vain tympimään kun tällainen ihminen tuttavapiirissäkin on. kytätään ja pohditaan toisten imetystä ja itse ollaan niin hvää äitiä kun imetetään.
Kommentit (5)
en itse ainakaan olisi tykännyt jos joku olisi minulle ääneen alkanut pohtimaan kun en voinut imettää.. siihen onkin sitten omat syyt. olisin halunnut imettää mutta siis en voinut. se voi olla todella arkakin aihe. ja kyllästyttää vaan kuunnella sellaista helkkarin lässytystä jos joku nyt ei imetä lastansa..eiköhän ole jokaisen oma asia.
t:ap
Itselläni kun synnytyksessä kaikki meni pieleen ja näiden asioiden yhteensummana ei sitten maitoa kaikista epätoivoisista yrityksistä huolimatta.
Ja heti aloin selittää syytä...
ja jokainen joka haluaa ja voi imettäköön ja jos ei voi niin ei voi.
mut ei kannata ottaa niin vakavasti. jotkut vaan tykkää puida asioita ja tuntee olevansa parempia edes jossain.
Itellä on yks onnistunu imetys ja kaks ei onnistunutta (eri syistä) ja kyllä siinä oliki päivittelemistä ja selittelemistä miks ensimmäistä voi imettää mut ei toisia (huoh). Itelläki oli paha mieli kun ei todellakaan ollu itestä kiinni koko imetys, mut tää menee näin. jokainen raskaus/imetys/vauva on oman laisensa ja se meidän kaikkien vaan pitäs hyväksyä eikä tuomita!
Koska ihan liian paljon on naisia, jotka eivät imetä koska eivät halua (ansaitsevatkin silloin muiden kyttäyksen yms.). On ihan liian helppoa sanoa että maitoa ei tule...