Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etnisten ryhmien erot sängyssä

Vierailija
24.01.2015 |

Mitä eroavaisuuksia eri etnisillä ryhmillä on sängyssä, siis mustat, latinot, aasialaiset ja valkoihoiset?

Itse sanoisin, että keskimäärin valkoihoiset passiivisempia kuin muut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
2/17 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm oma suomalainen valkoihoinen vaimoni on kyllä paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 07:38"]Joo, samaan mieltä. Vaimoni makaa lahnana sängyssä minun tehdessä kaiken muun. Thaikut erittäin eläväisiä niissä touhuissa. Mustat ei oikein nappaa omaan makuuni. [/quote] samoilla linjoilla oma akka makaa kun kuollut kala..mustaan en koskisi kun menee...thyi

[/quote]

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miten joku mies kehtaa myöntää olevansa niin huono sängyssä, että joku nainen pystyy vain makaamaan siinä alla. Olen minäkin saanut mielestäni huonoa seksiä, mutta ei sekään mies nyt NIIN surkea ollut, että olisin pystynyt makaamaan kuin kuollut. Miten huonoja te sitten oikein olette?! Ettekö saa yhtään naista kiihottumaan?

Vierailija
4/17 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tähän mennessä on ollut todella iso kullinen arabi, aijje! Kyllä teki gutaa...se vaan ärsytti että hän puhui kokoajan "oh you are so sexy" "it´s feel so good".

Vierailija
5/17 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus, kiitos siitä. Viime vuonna tuli dokkari "Sex under the sun", jossa kiinnostavia näkökulmia. Joissakin maissa ei harrasteta lainkaan suuseksiä ja yhdyntöjä tekniikoinen arvostetaan todella paljon. Nuoret saavat opastusta seksiasioihin ja juuri "panemiseen".

Luin joskus afrikkalaisesta seksikäyttäytymisestä, jossa suutelu ei lainkaan kuulu asiaan.

Tuttavapiirini miehillä on vaimoja Thaimaasta ja eivät enää ota suomalaista, jos kerran on thaimaalaista saanut.

ITselläni on suomalainen mies ja en vaihda.

Vierailija
6/17 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 07:38"]Joo, samaan mieltä. Vaimoni makaa lahnana sängyssä minun tehdessä kaiken muun. Thaikut erittäin eläväisiä niissä touhuissa. Mustat ei oikein nappaa omaan makuuni. [/quote] samoilla linjoilla oma akka makaa kun kuollut kala..mustaan en koskisi kun menee...thyi

[/quote]

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miten joku mies kehtaa myöntää olevansa niin huono sängyssä, että joku nainen pystyy vain makaamaan siinä alla. Olen minäkin saanut mielestäni huonoa seksiä, mutta ei sekään mies nyt NIIN surkea ollut, että olisin pystynyt makaamaan kuin kuollut. Miten huonoja te sitten oikein olette?! Ettekö saa yhtään naista kiihottumaan?

[/quote]

Ymmärrät kai että on myös naisia, joille seksi ei ole niin ihmeellistä? Syystä taikka toisesta.

Vierailija
7/17 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:34"]

Mielenkiintoinen aloitus, kiitos siitä. Viime vuonna tuli dokkari "Sex under the sun", jossa kiinnostavia näkökulmia. Joissakin maissa ei harrasteta lainkaan suuseksiä ja yhdyntöjä tekniikoinen arvostetaan todella paljon. Nuoret saavat opastusta seksiasioihin ja juuri "panemiseen".

Luin joskus afrikkalaisesta seksikäyttäytymisestä, jossa suutelu ei lainkaan kuulu asiaan.

Tuttavapiirini miehillä on vaimoja Thaimaasta ja eivät enää ota suomalaista, jos kerran on thaimaalaista saanut.

ITselläni on suomalainen mies ja en vaihda.

[/quote]

Minäkin taisin katsoa tuota ohjelmaa, siinä oli jollain tapaa hämmentävän avartavia näkökantoja erilaisista tavoista eri kulttuureissa.

Vierailija
8/17 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat amerikkalaiset naiset ovat parhaimpia nussimaan. Latinot myös erinomaisia. Vaihdossa tuli koettua nämä kaksi. M21

Vierailija
9/17 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja yleistätte tolla tavalla? Aloittaja on Pena 50v joka kirjoittelee käsi housuissa juttuja kuvitellen jotain kiimaisia latinotyttöjä lakanoihinsa (vaikka oikeasti et ole ikinä saanut naista). Se sankari Suomi-juntti joka sanoi että thaimaassa naiset ovat eloisia, ymmärräthän, että ne ovat olleet maksullisia huoria? Se on niiden ammatti, ne siis esittää ja tekee kaikkensa miellyttääkseen asiakasta, se on vain leipätyötä niille? Ihan normaalisti nekin seksiä harrastavat kun ei ole työaika".

Kukahan se tässä Suomijuntti on?? Onko Aasialainen nainen maksullinen huora, jos hän ei ottanut rakasteluistamme mitään korvausta. Tarjosi itse kotonaan minulle "Suomijuntille" päivällisen.

Joten painu sä retku sinne loukkoosi, mistä olet tullutkin.

Vierailija
10/17 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kokemukseni aasialaisista (aika vitun iso maanosa, johon mahtuu monta Euroopallista vakea ja kulttuureja) on ollut aika laimea. Ujostelua ja hyva kun ei valot pois meininkia. Ja nama siis ei maksullisia. 

Lansimaalaistunut aasialaistaustainen kumppani ei ujo, mutta ei myoskaan mikaan peto. 

Kylla naa on naita todella idiootteja aiheita. Olen tavannut aivan tavattoman arsyttavia suomalaisia miehia. Valehtelevia ammamaisia nilkkeja todellisisa raukkoja. Olisiko taysjarkista vetaa johtopaatos: suomalaiset miehet ovat selantakana uhoavia ja valehtelevia nilkkeja? Yksiloiden valiset erot on kuitenkin ne jotka ratkaisee.

Ja prostituoitujen arviointi on kylla tavan luuserihomma. 

Vierailija
11/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaan mieltä. Vaimoni makaa lahnana sängyssä minun tehdessä kaiken muun. Thaikut erittäin eläväisiä niissä touhuissa.

Mustat ei oikein nappaa omaan makuuni.

Vierailija
12/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ja venäläiset (oon taitanut olla 2 kanssa :D) olleet keskimääräistä passiivisempia. PAri suomalaista poikkeuksia :) Aasialaiset aktiivisia, pimpit tuntuneet tosi hyvälle. Jokunen musta niillä ja rajoilla vähän ääripäitä, yksi melkoisen ihana portugalilainen oli valloittava sängyssä :) En silti syyttele ketään, toisten kanssa natsaa paremmin petipuuhissa.

Vierailija
13/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleistätte tolla tavalla? Aloittaja on Pena 50v joka kirjoittelee käsi housuissa juttuja kuvitellen jotain kiimaisia latinotyttöjä lakanoihinsa (vaikka oikeasti et ole ikinä saanut naista). Se sankari Suomi-juntti joka sanoi että thaimaassa naiset ovat eloisia, ymmärräthän, että ne ovat olleet maksullisia huoria? Se on niiden ammatti, ne siis esittää ja tekee kaikkensa miellyttääkseen asiakasta, se on vain leipätyötä niille? Ihan normaalisti nekin seksiä harrastavat kun ei ole työaika.

Vierailija
14/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kolmenkympin puolivälissä, jolla on kokemusta reilusta 4kymmenestä kumppanista ikähaitarilla 20-60v. En huomaa missä kohtaa yleistin "tolla tavalla".

Mut... olenksmää miäs?? Kai sitten ;)

Vierailija
15/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:53"]

Aloittaja on kolmenkympin puolivälissä, jolla on kokemusta reilusta 4kymmenestä kumppanista ikähaitarilla 20-60v. En huomaa missä kohtaa yleistin "tolla tavalla".

Mut... olenksmää miäs?? Kai sitten ;)

Ps. Luultavammin yleistit aiempiin vastaajiin, mut varalta ;)

[/quote]

Vierailija
16/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamelaiset tähän asti ollu tosi plussaa!

Vierailija
17/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 07:38"]Joo, samaan mieltä. Vaimoni makaa lahnana sängyssä minun tehdessä kaiken muun. Thaikut erittäin eläväisiä niissä touhuissa.

Mustat ei oikein nappaa omaan makuuni.
[/quote] samoilla linjoilla oma akka makaa kun kuollut kala..mustaan en koskisi kun menee...thyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä