Saat K- tai S- ryhmän lahjakortin joululahjaksi. Kumman valitset ja miksi?
Kommentit (38)
S. Enemmän vaihtoehtoja mihin käyttää.
S-ryhmä, koska sitä voi käyttää laajemmin kuin K-ryhmän korttia.
S-ryhmä. Prismaan käyttäisin. K-ryhmä on kallis ja meidän prisma on paljon isompi kuin citymarket.
Kuinka monessa hotellissa K-ryhmän lahjakortilla voi maksaa yöpymisen?
S-ryhmän. Enemmän vastinetta lahjakortin arvolle.
S-ryhmän, ja perustelut samat kuin edellä: enemmän käyttöpaikkamahdollisuuksia. Sokokselle saattaisin tyhlata.
K-ryhmä, käytän eniten K-kauppoja.
Koska muutenkin asioin vain S-ryhmän liikkeissä, prisma pääasiassa, niin totta kai S-ryhmän lahjakortti.
Aiemmin kävin enemmän K-ryhmän kaupoissa, mutta sitten rupesi riepomaan ne kaiken maailman arvonnat... plussakorttia vilauttamalla arvontaan. No, kenelleköhän niitä voittoja meni? Mä luulen että sellaisia palkittiin joille plussapisteitä oikeuttavaa ostossummaakin kertyi kuukausittain huomattavasti paljon enemmän kuin sinkulle.
S-ryhmässä prismoilla niin laaja valikoima, että lahjakorttia voi käyttää vähän mihin vain...
S-ryhmän, vaikka ruoat ostan K:sta. lahjakortilla ostaisin jotain kivaa, kuten hotelliyön tms.
S-ryhmä, koska vaihtoehtoja on enemmän ja rahalle saa paremmin vastinetta.
S-ryhmän, koska ostetaan sieltä muutenkin, ja sen voi käyttää monipuolisemmin.
S- ryhmän. Bonuksia tulee kivasti yksinasuvalle. Viime kuussa yli 50e. Vuosittain bonuksia 200- 300e ja ylijäämäpalautus toukokuussa n 200e.
Jos antajalla vaikeuksia päättää niin mieluusti molemmat. Käytän molempia kauppoja rahallisesti saman verran.
Vierailija kirjoitti:
S- ryhmän. Bonuksia tulee kivasti yksinasuvalle. Viime kuussa yli 50e. Vuosittain bonuksia 200- 300e ja ylijäämäpalautus toukokuussa n 200e.
Näin on. Viime kuussakin 1,8€, edellinen nolla kuukausi. Viime kuussa ABC tankkaus nosti.
Enhän minä valitse jos kerran olen saajapuolella, kumpikin käy koska se olisi hyvin tervetullut lahja.
S-ryhmän. Prisma lähempänä kuin k-kaupat niin olisi helpompi käyttää.
S-ryhmän, käy useampaan paikkaan ja meidän lähi-Prisma huomattavasti Citymarketia halvempi.
S ryhmä ja käyttäisin tuplabonuspäivänä. Oletteko vertailleen noiden kauppojen hintoja?
S, koska se on edullisempi ja valikoima laajempi.
K-ryhmän, k-kaupoissa parempi valikoima.