Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako riipaista kännin jos sokerit on koholla?

Vierailija
24.01.2015 |

Tänään olisi bileet, mutta olo on vähän heikko kun ei uskalla syödä mitään. Haluaisin juoda surut pois ja juhliakin vähän. Söin juuri omenan ja sokerit nousi 6,7. Muuta en ole syönyt. Otan aamuisin lääkkeen mikä saattaa vaikuttaa verensokereihin. Mikä viina sopii?

T: Nyt loppu tipaton

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ammattilaisia paikalla?

Vierailija
2/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato googlesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en nyt ihan ymmärtänyt pointtiasi. Onko sinulla diabetes? Itselläni on ja sokerit tietysti kohoavat jollen pistä insuliinia, mutta ollessani viihteellä vähennän insuliini annoksia sillä loppupeleissä alkoholi laskee verensokeria. Aamulla kun darraisena herään, sokerit ovat tipahtaneet todella matalaksi, yritän välttää sen sillä että ennen nukkumaan menoa syön leivän tms.

Tästä ei nyt varmaan ollut mitään hyötyä, mutta vastasinpa kuitenkin :)

Vierailija
4/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä diabetestä. Olen käyttänyt steroideja jo vuosia, ja nyt olen nostanut annoksen melko korkeaksi, niin nyt heittelee verensokeri. Onko light siiderit parempia kuin sokeriset?

Vierailija
5/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:27"]Ei ole vielä diabetestä. Olen käyttänyt steroideja jo vuosia, ja nyt olen nostanut annoksen melko korkeaksi, niin nyt heittelee verensokeri. Onko light siiderit parempia kuin sokeriset?
[/quote]

Minä juon itse light siideriä, ei tarvitse silloin pistää insuliinia.

Vierailija
6/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:27"]Ei ole vielä diabetestä. Olen käyttänyt steroideja jo vuosia, ja nyt olen nostanut annoksen melko korkeaksi, niin nyt heittelee verensokeri. Onko light siiderit parempia kuin sokeriset?
[/quote]

Minä juon itse light siideriä, ei tarvitse silloin pistää insuliinia.
[/quote]

Niin ja myös kuivat siiderit ovat parempi vaihtoehto kuin ne sokerilliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän