Unnutus ketju poistettiin?
Miksi? Minusta oli vapauttavaa päästä puhumaan tästä aiheesta muiden kanssa.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:55"]
Ongelma on siinä, että vaikka jotkut harvat osaavatkin keskustella aiheesta asiallisesti, ilmestyy tällaisiin ketjuihin aina naisina esiintyviä sairaita pedoja jotka alkavat viedä keskustelua sairaaseen suuntaan, tyyliin lasten seksifantasioihin. Pikkulapsilla ei ole seksifantasioita. Ns. unnutus on puhtaasti fyysinen juttu.
[/quote]
Minä en nähnyt edellisessä mitään, paitsi pari mautonta kommenttia, jotka kaikki muutkin kyllä osasivat viitata kintaalla. Me aikuisina näemme mikä on oikein ja mikä väärin.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:55"]Ongelma on siinä, että vaikka jotkut harvat osaavatkin keskustella aiheesta asiallisesti, ilmestyy tällaisiin ketjuihin aina naisina esiintyviä sairaita pedoja jotka alkavat viedä keskustelua sairaaseen suuntaan, tyyliin lasten seksifantasioihin. Pikkulapsilla ei ole seksifantasioita. Ns. unnutus on puhtaasti fyysinen juttu.
[/quote]
Mutta kun ketjussa ei ollut mitään asiatonta.
[/quote]
T. Setä
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:45"]Halusin vain tietää, olinko jotenkin outo lapsi fantasioineni. No jaa, nytpä tiedän, että olin normaali.
Unnutus-ketjun ap
[/quote] Olit outo ja epänormaali. Sairas.
[/quote]
En ollut. Mielestäni on sairasta pitää minua sairaana moisen asian takia :D Ainakin olen rento ja tyytyväinen.
Unnutus-ketjun ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:55"]
Ongelma on siinä, että vaikka jotkut harvat osaavatkin keskustella aiheesta asiallisesti, ilmestyy tällaisiin ketjuihin aina naisina esiintyviä sairaita pedoja jotka alkavat viedä keskustelua sairaaseen suuntaan, tyyliin lasten seksifantasioihin. Pikkulapsilla ei ole seksifantasioita. Ns. unnutus on puhtaasti fyysinen juttu.
[/quote]
Minä en nähnyt edellisessä mitään, paitsi pari mautonta kommenttia, jotka kaikki muutkin kyllä osasivat viitata kintaalla. Me aikuisina näemme mikä on oikein ja mikä väärin.
[/quote]
Olen todennäköisesti sinua vanhempi ja huomaan heti, mitkä ketjut ovat sairaiden yksilöiden aloittamia.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
[/quote]
Olen todennäköisesti sinua vanhempi ja huomaan heti, mitkä ketjut ovat sairaiden yksilöiden aloittamia.
[/quote]
Taas tämmöinen superkykyjä omaava mamma, joka tekee mielessään terveistäkin sairaita.
Tosin se ikähän voisi selittää, miksi pitää unnutusta sairaana. Jos on joskus 1800-luvulla vaikka elänyt.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:55"] Ongelma on siinä, että vaikka jotkut harvat osaavatkin keskustella aiheesta asiallisesti, ilmestyy tällaisiin ketjuihin aina naisina esiintyviä sairaita pedoja jotka alkavat viedä keskustelua sairaaseen suuntaan, tyyliin lasten seksifantasioihin. Pikkulapsilla ei ole seksifantasioita. Ns. unnutus on puhtaasti fyysinen juttu. [/quote] Minä en nähnyt edellisessä mitään, paitsi pari mautonta kommenttia, jotka kaikki muutkin kyllä osasivat viitata kintaalla. Me aikuisina näemme mikä on oikein ja mikä väärin. [/quote] Olen todennäköisesti sinua vanhempi ja huomaan heti, mitkä ketjut ovat sairaiden yksilöiden aloittamia.
[/quote]
Ja minä taas en ylpisty iästäni ja näen että se ketju oli asiallinen. Muutenkin asioiden leimaaminen sairaiksi ja epäsairaiksi on järjen riemuvoitto. Entäpä tämän ketjun aloittaja. ONko hän "sairas"?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:39"]Itsekun olin aiheeseen kommentoimassa että todellakin on yleistä jo pienillä lapsilla. Eikä siinä ole mitään pervoa, aihe vain on tabu.
T. Tarhantäti
[/quote] Tarkoitat varmaan T. Tarhansetä? Onko kiva kytätä pikkutyttöjä hommissa vessassa tai kerhohuoneessa?
[/quote]
No onneksi täällä aaveella on vain siveellisiä mammoja jotka suloisina neitsyinä menivät naimisiin eivätkä tienneet, mitä housujen sisältä paljastuukaan. Kaikki muut ovat automaatti pedofiilejä.
[/quote] eihän tämä liittynyt mitenkään aiheeseen?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:54"]Mitä helevettiä on unnutus?!
[/quote] Sairasta puuhaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:45"]Halusin vain tietää, olinko jotenkin outo lapsi fantasioineni. No jaa, nytpä tiedän, että olin normaali. Unnutus-ketjun ap [/quote] Olit outo ja epänormaali. Sairas. [/quote] En ollut. Mielestäni on sairasta pitää minua sairaana moisen asian takia :D Ainakin olen rento ja tyytyväinen. Unnutus-ketjun ap [/quote] Olitpas. Lapsen ei kuulu olla seksuaalinen eikä harrastaa moista. Hyväksikäyttikö isäsi sinua kun olit jo lapsena perverssi?
[/quote]
Provot pois
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
Kyllä siihen voi liittyä mielikuvia ja fantasiointia mutta ei nyt tietenkään mitään sellaista mitä aikusiten seksifantasiat.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:45"]
Halusin vain tietää, olinko jotenkin outo lapsi fantasioineni. No jaa, nytpä tiedän, että olin normaali. Unnutus-ketjun ap
[/quote]
Jos joku tiukkapipo olisi eksynyt liian aikaisin sinne niin saattaisit vieläkin pitää itseäsi epänormaalina. Tämäkö sitten olisi toivottava lopputulos. Oli minullekin mukava tietää muita joilla on samantyyppisiä kokemuksia. Kissaneiti-tarinan - kirjoittaja
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:39"]Olenkin ihmetellyt kuka saatanan vajukki jaksaa jauhaa tuollaisestakin aiheesta kuukausitolkulla ketju toisensa perään.
[/quote]
En ollut ikinä ennen tehnyt aiheesta ketjua. Ärsyttää tämä iänikuinen "uuuh aina se sama hullu tekee näitä aloituksia omrn fiksu mamma uuh"-jauhanta.
Unnutus-ketjun ap
[/quote] Nyt olet jo keksinyt itsellesi nimimerkin, sairas huora.
[/quote]
Vai niin :D kiva
Unnutus-ketjun ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:45"]
Halusin vain tietää, olinko jotenkin outo lapsi fantasioineni. No jaa, nytpä tiedän, että olin normaali. Unnutus-ketjun ap
[/quote]
Jos joku tiukkapipo olisi eksynyt liian aikaisin sinne niin saattaisit vieläkin pitää itseäsi epänormaalina. Tämäkö sitten olisi toivottava lopputulos. Oli minullekin mukava tietää muita joilla on samantyyppisiä kokemuksia. Kissaneiti-tarinan - kirjoittaja
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:39"]Olenkin ihmetellyt kuka saatanan vajukki jaksaa jauhaa tuollaisestakin aiheesta kuukausitolkulla ketju toisensa perään.
[/quote]
En ollut ikinä ennen tehnyt aiheesta ketjua. Ärsyttää tämä iänikuinen "uuuh aina se sama hullu tekee näitä aloituksia omrn fiksu mamma uuh"-jauhanta.
Unnutus-ketjun ap
[/quote]
Unnutus-ketjun ap
[/quote]
Vaikutat mahtavalta, oltaispa kavereita :D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
Unnutus-ketjun ap
[/quote]
Unnutus-ketjun ap
[/quote]
Vaikutat mahtavalta, oltaispa kavereita :D
[/quote] Perustakaa vaikka tukiryhmä sairaille lapsifantasioillenne.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:55"]Ongelma on siinä, että vaikka jotkut harvat osaavatkin keskustella aiheesta asiallisesti, ilmestyy tällaisiin ketjuihin aina naisina esiintyviä sairaita pedoja jotka alkavat viedä keskustelua sairaaseen suuntaan, tyyliin lasten seksifantasioihin. Pikkulapsilla ei ole seksifantasioita. Ns. unnutus on puhtaasti fyysinen juttu.
[/quote]
Mutta kun ketjussa ei ollut mitään asiatonta.