Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki sisarvalkoiset ja muutkin hentoiset!

Vierailija
08.09.2006 |

Tehkää vaan kiltisti töitä pienellä palkallanne. Ylityöt ottakaa vastaan mukisematta. Sairaana menette myös töihin. Ja jos nyt joskus uskallatte sairastaa kotona, älkää missään tapauksessa käykö hakemassa ruokaa kaupasta tai lääkkeitä apteekista. Sairaalla ei voi olla mitään tarvetta/oikeutta käydä ulkona. Kutsumustyössä on otettava kaikki vastaan ja oltava kiitollinen, että saa tehdä työtä. Aamen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun olet työpaikalla ja painat niska limassa, niin oh tulee kohta viereen naljailemaan, että " eikö työt kiinnosta" ja " siellä on kortistossa monta työtöntä, jotka tulis mielellään sinunkin paikalle" .

Ja sitten kun olet sijaisraukka mennyt tekeytymään raskaaksi ja olet äitiyslomalla, niin sitten kaikki menee sun ohitse ja kun soitat ja kysyt nöyränä töitä, niin vastaus on että ei oo, eikä tuu.

Että näin mukavaa on olla hoitajana!

Vierailija
2/6 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskussairaalassa -80 -luvulla uusien työntekijöiden perehdyttämispäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä merkitsen kaikki ylityöt listaan. Mä pidän joka ikisen ruokatunnin ja kahvitunnin. Mä avaan suuni ja valitan huomaamistani epäkohdista. Mä oon saanu aika ämmän maineen sillä osastolla=/

Vierailija
4/6 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtasin jäädä tänään sairauslomalle vaikka osasto kusessa saikkujen takia ja mun piti niitä paikata. AAMEN!

Vierailija
5/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. mulle riittää

Vierailija
6/6 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaseen. Mutta aikanani, kun pätkillä piti elää, niin oli tosiaan pakko ottaa ihan kaikki mitä vaan tarjottiin, eikä saikulle tietenkään uskaltanut jäädä, koska silloin on huono sijainen ja joku parempi ja terveempi tekee työni siitä eteenpäin.

Onneksi nyt sain koko vuoden mittaisen sopimuksen ja oh:kin on tällä osastolla aika selväjärkinen ja ymmärtää puhetta.