Väsyttääkö tämä marraskuun pimeys?
Oletteko olleet tavanomaista väsyneempiä viimeaikoina?
Kommentit (24)
Ei väsytä vaan päinvastoin piristää!
Olen virkistynyt niin kuin aina talveksi.
Ei vaikuta mitenkään säät eikä kelit minuun. Minä vaan nautin tästä elämästä, en ole asennevammainen😄
Nautin pimeästä ajasta ja päinvastoin virkistyn. Keväällä kun valoshokki alkaa niin väsyttää.
Ei yhtään väsytä, juuri laitoin etupihan kuuseen valonauhan, luo tunnelmaa! Ja kynttilät ja lyhdyt kehiin myös.
Talvi on parasta eikä tosiaan tartte hikoilla muualla kuin salilla, lenkillä tai saunassa. Olispa aina tämmöinen ilma<3
Ei väsytä, päinvastoin. Tähän aikaan vuodesta nukun parhaiten ja olen pirteimmilläni niin fyysisesti kuin henkisestikin
On ihana mennä nukkumaan kun on pimeää ja makuuhuone tuuletuksen jäljeltä raikas
Yritän ehtiä joka ilta nukkumaan klo 21 ja saada 8-9 tuntia unta ja se auttaa jaksamaan enemmän kuin mikään pilleri.
Aamulla koiran kanssa pitkä lenkki enne töitä (tänään lähdettiin pari tuntia ennen auringonnousua). Lounastunnin ulkoilulla on iso osa tässä, vaikkei se aurinko paistakaan saa d-vitamiinia ja energiaa
Liikunta, ravinto ja lepo. Sillä mennään
Vierailija kirjoitti:
Ei väsytä tippaakaan. Tykkään pimeästä ja päivällähän on valoisaa
Täällä pääkaupunkiseudulla ei kyllä tällä hetkellä ole valoisaa. Lasken kellonajan vielä päiväksi.
Ei väsytä. Tavallista vuodenaikojen vaihtelua.
Ei väsytä. Teen etätöitä ja käyn ruokatunnilla kunnon lenkillä, että saa nauttia päivänvalosta.
Kyllä se aina vähän väsyttää. Kiva toisaalta olla hämärässä ja polttaa kynttilöitä. Olisi mulla kirkasvalolamppu mutta ei ole tullut käytettyä.
Vasyttää ja kyllästyttää, odotan vaan, että alkaisi taas tulla valoisaa.
Todellakin väsyttää, en jaksa tehdä juuri mitään. Valoisaan aikaan olen töissä, eikä siellä ole ikkunoita, joten en näe päivänvaloa kuin viikonloppuisin. Inhoan kylmyyttä ja pimeyttä yli kaiken.
Ei väsytä. Joulun odotus on jo alkanut, se piristää.
Ei väsytä. Olen just palannut toimistolle töihin aina silloin tällöin, muut päivät kotona työt. Olen laittanut kotia kivaksi. Kun pitkään on jo tullut katseltua näitä samoja nurkkia, niin pitää vähän uudistaa tekstiilein. Tulipa yksi uusi huonekalukin tänään.
Ei väsytä tippaakaan. Tykkään pimeästä ja päivällähän on valoisaa