Sähkölasku 30€ josta sähkön osuus 6€
Alkaa olla jo naurettavaa rahastusta. Säästä tässä nyt sitten sähköä.
Kommentit (11)
Mulla on ihan samanoloiset laskut yksinasuvana, pienessä kodissa. Hullua on.
Miten noin pieni lasku? Mun sähkölasku on yleensä 156€ vaikka yleensä ei ole mikää laitekkaan päällä.
Harmi vaan kun hyppysähköä ei ole keksitty, että se hyppäisi suoraan sieltä ydinvoimalasta sinun pistorasiaan.
Caruna tarvitsee rahansa riippumatta siitä, käytätkö sähköä vai et.
Mun viime laskussa oli sähköä 7 centillä, lasku 30€/kk.
Hauska yksityiskohta on, että verosta ei pitäisi maksaa enää veroa, mutta silti näin on kun kyse on sähköstä. Sähköverosta maksetaan alv.
Vierailija kirjoitti:
Caruna tarvitsee rahansa riippumatta siitä, käytätkö sähköä vai et.
Niin eihän suomessa muita sähköyhtiöitä ole, kuin tämä maan vasta kuudesta kallein yhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Miten noin pieni lasku? Mun sähkölasku on yleensä 156€ vaikka yleensä ei ole mikää laitekkaan päällä.
Se summa riippuu myös siitä kuinka usein sähkölasku tulee. Tuleeko joka kuukaisi vai harvemmin. Sen saa itse valita.
Eli onko laskussa yhden kuukauden tai vaikka puolen vuoden sähkön kulutus ja muut kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se summa riippuu myös siitä kuinka usein sähkölasku tulee. Tuleeko joka kuukaisi vai harvemmin. Sen saa itse valita.
Eli onko laskussa yhden kuukauden tai vaikka puolen vuoden sähkön kulutus ja muut kulut.
Kerran kuussa tulee lasku. Ei muuten pystyisi pienituloinen enää maksamaan näitä riistohintoja.
Kiitos Haavisto, suomalaisten köyhien ystävä!
Minun 16 v poikani pitää tuota luonnollisena, kun samaa ihmettelin. ”Se sähkö tulee pistorasiaan joka tapauksessa, käytit sitä tai et. Siksi se maksaa”.