Muistatteko kouluajoilta Riku rinteen kouluvierailut?
Kova se on itsestään puhumaan. Meillä kävi koulussa Kari Korhonen pitämässä huumevalistusta
Kommentit (22)
Oliko tuo Kari se pullisteleva kuopiolainen narkkaripelle?
Ei käynyt meidän koulussa ainakaan minun aikanani, mutta luin jonkun kirjoittamansa kirjan yläasteella. Tyypillistä herätysliikehurmospelotteluahan se oli.
Venäläinen vakooja ? Eikö Forssasta . Eikö Kokkolasta . Ai kontulasta. Hellarivaparit eksyttää pois ristiltä .
Tämäkö se oli, joka vakavalla naamalla kertoili sitä legendaa appelsiiniksi itseään luulleesta?
Ihmettelen edelleenkin miten ihmeessä kouluihin päästettiin tämmöisiä ihme hiippareita kertomaan esim. kuinka s**tana kolkutteli postiluukkua (Rinne) tai entisiä uskoontulleita narkkareita tekemään käännytystyötä. Ä
Wikipedian mukaan näköjään aloittanut 1988 kiertelemään kouluja. Olin silloin yläasteella mutta ei soita tuo nimi kelloja. Timo Nuutinen sen sijaan soittaa jotain kelloja, mieleen tulee melko rajuja kuvia väkivallan uhreista.
Joku huumevalistaja kyllä kertoili yläasteella miten jonkun äidin poika kyseli aina äidiltään, että milloin mä pääsen täältä avaruudesta pois. Seonnut heti ekasta huumekokeilusta.
Joku ex-narkki taisi meidänkin koululla käydä pelottelemassa lapsia. Nykyään näitä ei tarvitse etsiä, valistuksen sekakäytön vaaroista saa pyytämättäänkin kun katselee ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen edelleenkin miten ihmeessä kouluihin päästettiin tämmöisiä ihme hiippareita kertomaan esim. kuinka s**tana kolkutteli postiluukkua (Rinne) tai entisiä uskoontulleita narkkareita tekemään käännytystyötä. Ä
Sitä kutsuttiin huumevalistukseksi. Minä olin ainakin sen verran kiltti tyttö, että koin Rinteen jutut pelottavina eikä olisi tullut mielenkään koskea huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Joku ex-narkki taisi meidänkin koululla käydä pelottelemassa lapsia. Nykyään näitä ei tarvitse etsiä, valistuksen sekakäytön vaaroista saa pyytämättäänkin kun katselee ympärilleen.
Monin paikoin ei tarvitse katsella kuin siellä luokassa ympärilleen niin näkee esimerkkejä. Valitettavasti.
Ysärin alussa tuollainen toimi. Nykynuorista liian iso osa olisi: "Siistii, hei kokeillaan mekin" tai "Joo, joo kerro jotain mitä me ei jo ole koettu".
Vierailija kirjoitti:
No enemmän mä ihmettelen nykyaikaa ku joku Janne Raninen palkkamurhaaja saa käydä kouluissa puhumassa lapsille ja se ei oo uskoon tullu :DD
Te ootte pohjasakkaa kokeilunhaluiset!!!!
IkUINEN ÖÖÖÖHHHHH NOILLE KAIKILLE JA TEILLE KAIKILLE!!!!!!!
Riku Rinteen höpökirjat toimi mulla tietolähteenä kun aihepiirii kiinnosteli, eikä Internetiä ollut käytössä.
Roskaahan se "informaatio" oli, mutta jännittävää kun kuunteli samalla Mayhemia
Muistan Timo Nuutisen ja väkivaltakuvat