Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisin pesemään hampaat?

Vierailija
24.01.2015 |

Olen kohta 30 v. En vieläkään osaa pestä hampaitani. Saatan useamman kuukauden olla pesemättä. Ei ole koskaan ollut reikiä. Hammaslääkärit huomauttelee hampaiden pesusta mutta samalla ihmettelee, miten purukalusto on kuitenkin muuten niin hyvässä kunnossa. Lukuunottamatta siis keltaisuutta ja hammaskiveä. Miten oppisin pesemään?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla samalla kun menet vessaan, otat harjan ja harjaat hampaat samalla reissulla. Sama illalla ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
22/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkesi tuoksuu varmaan hyvältä. Joskus bussissa meina lentää yrjö kun joku istuu vuereen, huomaa heti ettei taid hammashrjaa omistaa. Mikä siinä on niin vaikeata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan itseni muistamaan sen? Ei ole minulle automaatio. Unohdan sen aina. Ap

Vierailija
24/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin unohdan aina harjuksen :( t. 20n

Vierailija
25/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään hirveän kamalalta haise, jos olen kysynyt. Yleensä kysyn sellaisilta ihmisiltä, jotka on aika suoria sanoissaan. Ap

Vierailija
26/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä luulis et aamulla jo se maku ja haju suussa sais muistamaan.. hyi hitto jos ei ees kertaa päivässä pese. eikö lapsena mitään vanhemmat opettanu?

Vierailija
27/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti ne opettaa ja tappeluhan se oli aina jatkuvasti. Nyt kun mietin niin osasyy tuohon voi olla se hammastahna. En pidä sen hajusta. En pidä rakkaista tuoksuista ollenkaan. Saako hammastahnaa sellaisena, ettei siinä olisi niin voimakasta löyhkää? En ole ainakaan ikinä löytänyt. Ap

Vierailija
28/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon, etten omista hammasharjaa. Omistan varmaan viisi. Ei ole siitä kiinni. Ap

Vierailija
29/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon, etten omista hammasharjaa. Omistan varmaan viisi. Ei ole siitä kiinni. Ap

Vierailija
30/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa tosi mauttomia hammastahnoja... Itse en pitänyt juuri sen takia niistä, kun eivät olleet samalla tavalla raikkaita. Laita kännykkään toistuva hälytys joka aamu samaan aikaan, mikäli sulla on melko säännöllinen päivärytmi.

Vierailija
31/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten hampaidenpesun voi unohtaa! :D likaiset hampaat on jotain niin inhottavan tuntuista että en ymmärrä miten sitä voi viikkoja kestää

Vierailija
32/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää teollisestakaan mauta/hajusta. Usein esim.apteekin voiteet yms.on kamalia, koska ne haisee voimakkaastu muoville tai lääkkeelle vaikka ovat olevinaan hajusteettomia. Ap

Vierailija
33/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:47"]En ymmärrä miten hampaidenpesun voi unohtaa! :D likaiset hampaat on jotain niin inhottavan tuntuista että en ymmärrä miten sitä voi viikkoja kestää
[/quote]
Pesen ne sillon, kun ne tuntuu likaisilta. Siihen vain saattaa mennä aika pitkä aika. Ap

Vierailija
34/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:32"]Ei se mitenkään hirveän kamalalta haise, jos olen kysynyt. Yleensä kysyn sellaisilta ihmisiltä, jotka on aika suoria sanoissaan. Ap
[/quote]
Ei hirveän kamalalta? :D

Vierailija
35/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:32"]Ei se mitenkään hirveän kamalalta haise, jos olen kysynyt. Yleensä kysyn sellaisilta ihmisiltä, jotka on aika suoria sanoissaan. Ap
[/quote]
[/quote]
Saan vastaukseksi "ihan normaali", ilman yökkäsyreaktioita. Ap

Vierailija
36/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä luulin että oon pahimmanlaatuinen ällötys kun en meinaa jaksaa pestä hampaita iltaisin. Aina kuitenkin pesen aamuisin.

Vierailija
37/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt vähän selittelyltä toi sun hammastahnainho, ei se nyt mustakaan hyvää oo mut se on vaan hammastahnaa :D likaiset hampaat tuntuu kyllä niin kamalilta hrrrr, etkö muka huomaa sitä? Joskus kun multa leikattiin viisaudenhammas enkä voinut oikein harjata hampaita siitä ympäriltä niin muistan kun se likaisuuden tunne vaan piinas koko yön :D

Vierailija
38/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:32"]Ei se mitenkään hirveän kamalalta haise, jos olen kysynyt. Yleensä kysyn sellaisilta ihmisiltä, jotka on aika suoria sanoissaan. Ap
[/quote]
[/quote]
Saan vastaukseksi "ihan normaali", ilman yökkäsyreaktioita. Ap
[/quote]
Tai "ei musta haise, miten niin??" Ap

Vierailija
39/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:54"]Kuulostaa nyt vähän selittelyltä toi sun hammastahnainho, ei se nyt mustakaan hyvää oo mut se on vaan hammastahnaa :D likaiset hampaat tuntuu kyllä niin kamalilta hrrrr, etkö muka huomaa sitä? Joskus kun multa leikattiin viisaudenhammas enkä voinut oikein harjata hampaita siitä ympäriltä niin muistan kun se likaisuuden tunne vaan piinas koko yön :D
[/quote]
En huomaa. Paitsi jos menee pitempi aika. Kaiken muun kyllä huomaan, jos iho on likanen tai jossain on finni tai on muuta ylinäärästä mikä ei kuulu sinne esim. Ap

Vierailija
40/60 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu kyllä vähän likaselta niin vois pestä. Oon vaan tässä miettiny miten saisin itteni oikeesti pesemään. Mieski löytyy ja se pesee joskus useammin, yleensä pari kertaa viikossa kuin minä mutta järkyttävän huonoa on se senkin peseminen. Sillä haisee joskus henki, harvemmin mutta joskus. Ja aina kun haisee niin huomautan siitä. Se kuvitteli pitkään että pesen hampaitani useammin kuin se kun en kuulemma haissu... eikä tämä ole ainoa hengenhaistelija. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi