Mistä Xtran tuotteista pidät?
Aika monet ovat huonoja, mutta kyllä meidän talouteen pari valkoista pakettiakin päätyy. Jos vastauksesi on "en mihinkään", niin muista, että sen sanominen ei välttämättä tuo lisäarvoa keskustelulle.
/
Xtra maissilastut (perusmuroja ilman valtavaa sokerimäärää)
Xtra väkiviinaetikka
Xtra alushousut (kestäneet hyvin käytössä, mutta kenties sanomattakin selvää, että käytännöllisiä, eivät kauniita)
Kommentit (35)
Kevytmajoneesi on ihan jees ja sopii bonuksena myös vegaaneille.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:36"]Kevytmajoneesi on ihan jees ja sopii bonuksena myös vegaaneille.
[/quote]
Miten se sitten on majoneesiä?! Käytän itsekin tuota majoneesia, ei vaan ole tullut katsottua mitä se sisältää... Ei sitten taida olla keltuiais pohjainen :|
rahka, topsipuikot (vanupuikot), vanulaput, etikka ja olen niitä sukkiakin joskus ostanut. Hyviä olivat.
Pakastepizza, nachot eli maissilastut, chilipähkinätkin menee, avokadot. Raejuusto taas oli ihan kamalaa mun mielestä, kaveri tykkää kuitenkin.
Inci [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:36"]Kevytmajoneesi on ihan jees ja sopii bonuksena myös vegaaneille.
[/quote]
Miten se sitten on majoneesiä?! Käytän itsekin tuota majoneesia, ei vaan ole tullut katsottua mitä se sisältää... Ei sitten taida olla keltuiais pohjainen :|
[/quote]
Ei majoneesin tekoon tarvita välttämättä kananmunaa. Välillä olen itse tehnyt sitä öljystä, soijamaidosta ja lorauksesta etikkaa ja ihan kelpo majoneesia on tullut. Xtran versiota ostan jos haluan "keventää".
Salaattijuustokuutiot sellaisessa lasisessa purkissa ja on jotain öljyä niiden kanssa.
Mäkin tykkään raejuustosta. Syön rasvatonta, niin tuossa merkissä on jotain makua. Säilykkeet myös ok, perunamuussijauhe on ihan peruskamaa.
Vanulaput ja palasaippua sekä kynsilakanpoistoaine
Hyviä myös mozzarellapallo, salaattitonnikala öljyssä, Digestive-keksit, perunalastut, tortilla chips.
Muotovaahto. Laadukkaan tuntuista, vaikka hintaa ei olekaan paljon.
Suihkugeeli, leivinpaperi ja lapsen sukkahousut (samat käytössä jo toisella)
Cottage Cheese raejuusto (ei light), 30 % Goudaviipaleet (ei 16%)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:28"]Maissilastut on corn flakes suomeks vai? Mun mielestä maissilastut on nachoja ja ovat hyviä tällä merkillä. Flakes = hiutaleet.
[/quote]
No jos alkuperäinen kommentoija puhui muroista ilman valtavaa sokerimäärää, on selvää, että hän tarkoitti maissihiutaleita, kirjoitti vain väärin. Ei tässä kulta pieni kielitaidon puutteesta ole kyse :).