Olen puhelinmyyjä
Kommentit (25)
Välillä jätän myyntipuheluurin pöydälle, ehkä kysyn lisää. Luonnollisesti osto jää aina syssymmälle.
Onko miten iso riesa?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos puhelun aikana alan m a s t u r b o i m a a n ja huohottamaan?
Ei haittaa yhtään. Tykkään puhelun jälkeen nauraa asiakkaille työkavereiden kanssa, jos tulee jotain hassua vastaan.
Ap
Mikä on paras myymäsi tuote ja paljonko olet saanut parhaillaan palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Välillä jätän myyntipuheluurin pöydälle, ehkä kysyn lisää. Luonnollisesti osto jää aina syssymmälle.
Onko miten iso riesa?
Ei ole riesa, koska en ole moottoriturpamyyjä vaan keskustelen asiakkaan kanssa ja keskusteluihin liittyy myös kysymyksien esittämistä. Mikäli tajuan, että asiakas on jättänyt luurin, niin lopetan puhelun. Se ei myöskään haittaa, jos asiakas haluaa siirtää päätöstä. Aina voin tehdä itselleni soittopyynnön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko miten iso riesa?
Kiinnostaisi minuakin vastaus tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miten iso riesa?
Ei ole riesa, koska en ole moottoriturpamyyjä vaan keskustelen asiakkaan kanssa ja keskusteluihin liittyy myös kysymyksien esittämistä. Mikäli tajuan, että asiakas on jättänyt luurin, niin lopetan puhelun. Se ei myöskään haittaa, jos asiakas haluaa siirtää päätöstä. Aina voin tehdä itselleni soittopyynnön.
Ap
Ok!
Vierailija kirjoitti:
Myyn vain yhtä tuotetta, eli sähkösopimuksia. Palkka seilaa minulla noin 3000-4000€ välillä.
Ap
Onko hyvä vai huono jos keskeytän myyntipuheesi heti sanomalla ei kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn vain yhtä tuotetta, eli sähkösopimuksia. Palkka seilaa minulla noin 3000-4000€ välillä.
Ap
Niiiiiiiin varmaan.
Ei kiitos! Kuulemiin. Tuut tuut tuut...
Vierailija kirjoitti:
Onko miten iso riesa?
Olen eri, mutta aiemmin työskennellyt myös puhelinmyyjänä. Naurettiin aina näille "ovelille" luurin pöydälle jättäjille. Sen tajuaa aika äkkiä ettei siellä luurin päässä ketään ole. Ja puhelu poikki. Sit nämä "ovelat" asiakkaat nauraa, kuinka se myyjä "minuuttikaupalla" jaaritteli itsekseen, vaikka se puhelu on katkaistu lähes heti....
Onko helppo myydä? Mitä tavaraa myyt puhelimitse? Miten asiakkaat ottavat vastaan puhelinmyyjän? Pärjäätkö palkalla jonka saat? Onko pohjapalkkaa?
Kiitos😄☎️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niiiiiiiin varmaan.
Mikä siinä epäilyttää? Olen alani parhaimmistoa. Tee sinä puhelinmyyjänä noin 250 sopimusta kuukaudessa ja kerro sitten paljonko tienasit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miten iso riesa?
Olen eri, mutta aiemmin työskennellyt myös puhelinmyyjänä. Naurettiin aina näille "ovelille" luurin pöydälle jättäjille. Sen tajuaa aika äkkiä ettei siellä luurin päässä ketään ole. Ja puhelu poikki. Sit nämä "ovelat" asiakkaat nauraa, kuinka se myyjä "minuuttikaupalla" jaaritteli itsekseen, vaikka se puhelu on katkaistu lähes heti....
Aijaa, no hyvä että naurattaa.
Toki, kuuluuhan se myyjän puhe sieltä kaiuttimesta, ellei teillä sitten jotakin tekniikkaa, joka puhelun katkaisun jälkeen lähettää nauhoitusta vastaanottajan laitteeseen, ilmeisesti jostain virtuaaliluurista?
Onko henkilöstössänne iso vaihtuvuus? Pärjääkö kuinka suuri osa työssä aloittaneista pärjää puhelinmyyjänä ts. kykenee tienaamaan sen verran palkkaa että sillä elää? Onko firmassanne takuupalkka ja onko sen saannille muita ehtoja kuin työaikojen noudattaminen?
Joudutko ap paperista lukemaan sen myyntipuheen vai saatko itse sanoa mitä haluat?
Ostoksia puhelimitse kirjoitti:
Onko helppo myydä? Mitä tavaraa myyt puhelimitse? Miten asiakkaat ottavat vastaan puhelinmyyjän? Pärjäätkö palkalla jonka saat? Onko pohjapalkkaa?
Kiitos😄☎️
Myyn sähkösopimuksia. Mulle tulee tosi harvoin vihaisia asiakkaita vastaan, kun itse kuulostan niin iloiselta ja kuuntelen asiakasta. Tosi hyvin tulen toimeen tolla 3000-4000€ palkalla. On toki myös suojaksi pohjapalkka mikäli ei pääse provikoille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joudutko ap paperista lukemaan sen myyntipuheen vai saatko itse sanoa mitä haluat?
Tottakai sillon 6 vuotta sitten, kun aloitin, niin luin myyntipuheen, mutta enää ei tarvitse. Kaikki tulee jo ihan luonnostaan.
Ap
Haittaako jos puhelun aikana alan m a s t u r b o i m a a n ja huohottamaan?