Olen puhelinmyyjä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko henkilöstössänne iso vaihtuvuus? Pärjääkö kuinka suuri osa työssä aloittaneista pärjää puhelinmyyjänä ts. kykenee tienaamaan sen verran palkkaa että sillä elää? Onko firmassanne takuupalkka ja onko sen saannille muita ehtoja kuin työaikojen noudattaminen?
Firma missä minä olen niin ei ole iso vaihtuvuus, koska täällä arvostetaan työntekijöitä vaikka toki on niitä joille tämä ala ei vaan sovi. Pohjapalkan saa vaikka kaivais nenää koko kuukauden, mutta mitä järkeä siinä on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt, hyvä AP, aikuistua ja etsi itsellesi oikea työ. Jätä meidät rauhaan, sillä kaikillahan meillä on jo sähköt. Minun sähkölaskuni on noin 13 € ja sähkön siirtomaksu n, 30 € Siirtomaksua ei voi kilpailuttaa ja mitä järkeä on vaihtaa sähköyhtiötä, jos saa 0,5 senttiä halvemmalla kilowatin näin pienikulutuksisessa taloudessa? Mitä? 40-50 € kokonaissähkölasku halpenee 50 senttiä?
Onko käynyt mielessä, että kaikki ei asu asunnossa jossa on pienet sähkölaskut? Kokemuksesta osaan sanoa, että Suomessa on paljon sähkölämmitteisiä omakotitaloja.
Kaikista helpointa, molemmille, kun paasaus alkaa, niin painaa luurin kiinni.
Katsotteko yhtään, kenelle soittelette? Meillä esimerkiksi taloyhtiö on tehnyt kaikkiin asuntoihin sähkösopimuksen. On varmaan jotakin halvinta kivihiilisähköä, mutta hinta on huokea eikä tavan kuluttaja todennäköisesti saisi niin edullista tarjousta mistään. Em. syystä en voi siis edes vaikuttaa sopimukseen, mutta tästä huolimatta vähän väliä yritetään kaupitella sopimuksia.
Kolkuttaako yhtään omaatuntoa soitella joillekin muistisairaille vanhuksille ja puhua heidät ympäri ottamaan jokin keskinkertainen sopimus, mikä pamahtaa jollekin kovalle taksalle puolen vuoden päästä jos sopimuksen tekijä ei ymmärrä/huomaa tätä?
Tuntuuko mielekkäältä tuputtaa sähkösopimusta jollekin yksinasujalle kerrostalossa, jossa laskun summasta siirtoa, veroa ja liittymämaksua on esim. 23 e ja itse kulutetun sähkön hinta alle 2 e?
Yritä nyt, hyvä AP, aikuistua ja etsi itsellesi oikea työ. Jätä meidät rauhaan, sillä kaikillahan meillä on jo sähköt. Minun sähkölaskuni on noin 13 € ja sähkön siirtomaksu n, 30 € Siirtomaksua ei voi kilpailuttaa ja mitä järkeä on vaihtaa sähköyhtiötä, jos saa 0,5 senttiä halvemmalla kilowatin näin pienikulutuksisessa taloudessa? Mitä? 40-50 € kokonaissähkölasku halpenee 50 senttiä?