Suositelkaa netflix sarjaa!
Olen katsonut breaking bad (loistava) ja Sons Of Anarchysta 5 kautta (2:ta viimeistä odotellessa), molemmat loistavia. Mikä olisi edes vähän saman tyylinen, kokuttava ja hyvä sarja? :)
Kommentit (27)
Merlin, harmitti kun viimeinen jakso päättyi... Hauska mutta samalla eeppinen tarina
En pidä kauhusta tai scifi/fantasia -sarjoista. Onko House of cards hyvä? Vaikuttaa tylsältä, mistä se kertoo? Tai Dexter? Orange is the new blackia olen katsonut 7 jaksoa, ja se on minun mielestäni vähän tylsä..
AP
Lilyhammer on mainiota( mustaakin ) huumoria.
Just katoin vikan jakson Orphan blackia. Ja innolla odotan uutta tuotantokautta Heja!
Up! Pako oli myös hyvä! Onko House of cards jännittävä? hauska? Mikä ois koukuttava? :)
Meidät teinin kanssa koukutti Orphan Black. Katsottiin kaksi kautta viikossa.
ehdottomasti walking dead, jos et sitä vielä ole katsonut. se tuntuu aluksi hieman puistattavalta, ja jopa kauhulta, mutta siihen tottuu niin nopeasti, että lopulta sitä melkeen tuntuu kun katselisi draamasarjaa. suosittelen, koukuttava ja "hyvällä" maulla tehty.
Californication !!! Ihan mahtava sarja !
House of Cards on loistava! Itse aloin juuri katsomaan Hannibalia, ja vaikuttaa tosi hyvältä tämäkin :) Ja ei saa unohtaa Better Call Saul -sarjaa, jaksot tosin ilmestyvät vain tiistaisin eli kerralla ei vielä pysty katsomaan kaikkea :/
Moderni perse vaikkei ookkaa samaa tyyliä..
Joko Sillan 2. tuotantokausi on netflixissä?
Mulle House of Cards oli kyllä aika koukuttava ja se olis hyvä katsoa nyt alta pois, kun 27.2 julkaistaan kolmas kausi.
Tykkäsin Kevin Spaceyn roolityöstä juonittelevana ja ovelana demokraattipoliitikkona ja Yhdysvaltojen poliittiseen systeemiin tutustuminen tuon kautta on hyvää yleistietoa.
Noi Netflixin omaa tuotantoa olevat sarjat on olleet kaikki yllättävän hyviä, suosittelen.
Ei oo samantyylinen mutta Broadchurch