Mitähän minä taas tein väärin. (tapailuasiaa)
Olen tapaillut erästä miestä useamman kuuakuden. Kävimme maanantaina ulkona syömässä ja minun mielestäni koko reissu meni oikein hyvin, meillä oli hauskaa ja loppuillasta saimme jopa puhuttua syvemmistäkin asioista (miehen aloitteesta)
Siinä sitten puhuttiin, että pitää seuraavalla kerralla kokeilla erästä toista ravintolaa.
MUTTA, nyt mies ei ole puhunut minulle mitään sitten maanantain. Ehdotti itse että katseltaisiin vaikka leffaa nyt viikonloppuna. Laitoin eilen viestiä, että onko hänellä suunnitelmia viikonlopuksi ja toteutetaanko se leffailta. Ei vastausta. Näkyy vain että on lukenut viestin 22 tuntia sitten. Odottelen nyt kuitenkin huomiseen, että ottaako tuo yhteyttä, mutta minusta tuntuu että onnistuin jälleen pilaamaan tän homman jotenkin. :D
Kommentit (39)
Kurja juttu! Höh! No jätä seuraava yhteydenotto hänelle. Ottaa yhteyttä jos ottaa. Yritä suunnata energia muualle. Tee jotain mukavaa ihan omaksi iloksesi!
Tuollainen on kyllä ihan perseestä. Jos en saa vastausta, en jää kyllä odottelemaankaan moneksi päiväksi josko arvon herra vaikka suvaitsisi tarjota seuraansa. Ja tuo vastaus, jonka lopulta sait, on myös aika paljonpuhuva.
Onnittele itseäsi että pääsit jo noin pian eroon tuollaisesta urposta joka ei osaa edes sanoa asioita suoraan.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:32"]
Olen tapaillut erästä miestä useamman kuuakuden. Kävimme maanantaina ulkona syömässä ja minun mielestäni koko reissu meni oikein hyvin, meillä oli hauskaa ja loppuillasta saimme jopa puhuttua syvemmistäkin asioista (miehen aloitteesta)
[/quote]
Tulikohan noissa keskusteluissa esille jotakin, joka sai miehen ajattelemaan, että et kuitenkaan ole oikea nainen hänelle.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:46"]Kurja juttu! Höh! No jätä seuraava yhteydenotto hänelle. Ottaa yhteyttä jos ottaa. Yritä suunnata energia muualle. Tee jotain mukavaa ihan omaksi iloksesi!
[/quote]
juuri näin! mutta vaikka ottaisi yhteyttä, kannattaako jatkaa? kynnysmattoahan tuo mies hakee. mieti nyt ap, ensin pitkään yhtäkkiä hiljasta ja sitten idiootti viesti, että on muuta menoa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:32"]
Siinä sitten puhuttiin, että pitää seuraavalla kerralla kokeilla erästä toista ravintolaa.
MUTTA, nyt mies ei ole puhunut minulle mitään sitten maanantain. Ehdotti itse että katseltaisiin vaikka leffaa nyt viikonloppuna. Laitoin eilen viestiä, että onko hänellä suunnitelmia viikonlopuksi ja toteutetaanko se leffailta. Ei vastausta. Näkyy vain että on lukenut viestin 22 tuntia sitten. Odottelen nyt kuitenkin huomiseen, että ottaako tuo yhteyttä, mutta minusta tuntuu että onnistuin jälleen pilaamaan tän homman jotenkin. :D
[/quote]
ehkä niissä syvällisissä tuli vastaan jotain mistä ei pidä ja ei sano sitä kohteliaisuudesta.
jotenkin tuntuu ettei sitä kiinnosta jostain syystä. jos kiinnostaisi niin sanoisi jotain kohteliaasti.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:10"]Voi olla töissäkin, kyllä sitä kerkee sitten vastailemaan myöhemmin. Naiset tuppaa hosumaan aina näiden asioiden kanssa.
[/quote]
Hölpönpölpön. Jos miestä oikeasti kiinnostaa se tulee muna kolmantena jalkana naisen luokse eikä jää mitään odottelemaan.
Mitä tarkoittaa käytännössä kuukausien tapailu? Mun mielestä tossa ajassa pitäisi jo vähintään seurustella ja tiedän tapauksia jossa on menty jo kihloihin ja muutettu yhteenkin.
Sä ap puhut kuin vieraasta ihmisestä. Tarkoitatko, että melkein 2kk vai 9kk?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:10"]Voi olla töissäkin, kyllä sitä kerkee sitten vastailemaan myöhemmin. Naiset tuppaa hosumaan aina näiden asioiden kanssa.
[/quote
töissä 22h? no joo, keksi parempi!
[/quote]
Pisin työvuoro kestänyt 39 tuntia... juuri talviaikaan
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:10"]Voi olla töissäkin, kyllä sitä kerkee sitten vastailemaan myöhemmin. Naiset tuppaa hosumaan aina näiden asioiden kanssa.
[/quote
töissä 22h? no joo, keksi parempi!
[/quote]
Pisin työvuoro kestänyt 39 tuntia... juuri talviaikaan
[/quote]
etkä käynyt edes kahvilla tai syömässä? kerkiää kyllä lyhyesti viestiin vastaamaan.
Jokin sai perääntymään? Jotkin tulevaisuudentoiveet eivät mätsänneet ollenkaan?
Sinä kerroit lapsihaaveista ja mies on vela?
Perheensä luona. Anna olla, älä huutele perään.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:23"]
[/quote]
No ei ole ollut mitään tuollaista. Meillä oli itseasiassa aika samanlaiset mielipiteet lasten hankkimisesta.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:10"]Voi olla töissäkin, kyllä sitä kerkee sitten vastailemaan myöhemmin. Naiset tuppaa hosumaan aina näiden asioiden kanssa. [/quote] Hölpönpölpön. Jos miestä oikeasti kiinnostaa se tulee muna kolmantena jalkana naisen luokse eikä jää mitään odottelemaan.
[/quote]
Tämä on ihan totta. Jos mies on kiinnostunut ja haluaa nähdä juuri sinut, niin hän kyllä vastaa viestiin vaikka seisoisi yhdellä jalalla seipään nenässä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:10"]Voi olla töissäkin, kyllä sitä kerkee sitten vastailemaan myöhemmin. Naiset tuppaa hosumaan aina näiden asioiden kanssa. [/quote] Hölpönpölpön. Jos miestä oikeasti kiinnostaa se tulee muna kolmantena jalkana naisen luokse eikä jää mitään odottelemaan.
[/quote]
Tämä on ihan totta. Jos mies on kiinnostunut ja haluaa nähdä juuri sinut, niin hän kyllä vastaa viestiin vaikka seisoisi yhdellä jalalla seipään nenässä.
[/quote]
Musta ei ole kukaan ollut koskaan noin kiinnostunut :( Aina käy jotenkin tämän tapaisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:23"]
[/quote]
No ei ole ollut mitään tuollaista. Meillä oli itseasiassa aika samanlaiset mielipiteet lasten hankkimisesta.
[/quote]
Mutta voi olla että tuo lapsista puhuminen oli juuri se joka saikin miehen perääntymään. Ehkä koki asioiden etenevän liian nopeasti tms. Pelkäsi että näet hänet jo lastesi isänä...
Puhuit liikaa. Sinun pitäisi hymyillä ja nyökkäillä haltioituneena miehen lumoavaille monologeille.