Tuomo Enbuskella add?
Se on nero ainakin ja unohtelee asioita. Ite oon addi
Kommentit (20)
Mää oon aina ajatellut että se on addi. Addi itsekin olen ja oon saanu mensatestissä korkeat pisteet
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:20"]
Kuka on Tuomo Enbuske?
[/quote]
Ap tarkoittaa luultavasti Tuomas Enbuskea.
Ja veikkaan, että hän on addi
Pöh, mulkvisti se on. Kunhan keksii juttuja väitetyistä omituisuuksistaan ja vetää roolia. Mutta kuten Petri Nygård on lausunut: "Kaikkee pitää olla."
Ainakin on sanonut olevansa pakkotoimintoinen ja -ajatuksinen jossain haastattelussa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:40"]
Ainakin on sanonut olevansa pakkotoimintoinen ja -ajatuksinen jossain haastattelussa.
[/quote]
Tämä ei kuulu ADD:n piiriin, vaan kyseessä voisi luultavammin olla OCD. Se on lyhenne sanoista Obsessive Compulsive Disorder, suomeksi pakko-oireinen häiriö.
No mitä sillä lihapullalla ei ole?
Tuomaksella on borderline personality disorder.
Tuomas lukee Ayn Randia, koska hänen pitää ihan siksi, koska kuuluu Liberaan.
Lähin elokuva-analogia joka herrasta tulee mieleen, on Grima Kärmekieli.
Onko Tuomas Enbuske nero?
Ja ovatko kaikki add:t neroja? Tai kaikki nerot add:ita?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:40"]
[/quote]
Tämä ei kuulu ADD:n piiriin, vaan kyseessä voisi luultavammin olla OCD. Se on lyhenne sanoista Obsessive Compulsive Disorder, suomeksi pakko-oireinen häiriö.
[/quote] Monella addilla on tic-oireita tai obc kuten esim Eminemillä.
Mä haluun naimisiin Tuomas Enbusken kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:40"]
[/quote]
[/quote] Monella addilla on tic-oireita tai obc kuten esim Eminemillä.
[/quote] niin ne on liitännäisoireita.
Nämä on vaikeita asioita. Hain itse yksityiseltä diagnoosin kun aloin epäilemään oireitani ja halusin kokeilla lääkkeitä. Erilaisuus ei ole aina addiutta mutta myös saattaa olla sitä.
Aspergeri se on