Suomalaiset ostivat paniikissa kaasunaamareita koronan vuoksi! :D
Aika tyhmä kansa..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/feaf3269-ff95-4609-9244-28e0e6a82572
Kommentit (9)
Olitko mukana maaliskuussa 2020 esim. evakuointilennolla ulkomailta Suomeen sen jälkeen, kun ulkoministeriö laittoi puhelimeesi tekstarin, jossa kehoitettiin palaamaan Suomeen välittömästi, koska rajat sulkeutuu? Miltä tuntui nähdä kiinalaiset turistit pukeutuneena kertakäyttöhaalariin, kasvomaskiin, suojalaseihin ja kengänsuojuksiin terminaalissa? Koko maailma oli uuden ja pelottavan asian äärellä, joka nostatti epävarmuutta ja huolta ihan kaikissa.. paitsi ehkä niissä, joiden elinpiiri on sangen suppea jossain peräkamarissa.
Jälkeenpäin voi olla kovinkin viisas, mutta ymmärrän kyllä itse vallan hyvin hämmennyksen, jota tuo hässäkkä aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Olitko mukana maaliskuussa 2020 esim. evakuointilennolla ulkomailta Suomeen sen jälkeen, kun ulkoministeriö laittoi puhelimeesi tekstarin, jossa kehoitettiin palaamaan Suomeen välittömästi, koska rajat sulkeutuu? Miltä tuntui nähdä kiinalaiset turistit pukeutuneena kertakäyttöhaalariin, kasvomaskiin, suojalaseihin ja kengänsuojuksiin terminaalissa? Koko maailma oli uuden ja pelottavan asian äärellä, joka nostatti epävarmuutta ja huolta ihan kaikissa.. paitsi ehkä niissä, joiden elinpiiri on sangen suppea jossain peräkamarissa.
Jälkeenpäin voi olla kovinkin viisas, mutta ymmärrän kyllä itse vallan hyvin hämmennyksen, jota tuo hässäkkä aiheutti.
Kyllä järkevä ihminen ymmärsi samantien, että kommunisti siinä vain koittaa pelotella kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Sotaa varten hyvä vara!
Onko sota tulossa?
Kiihottaa tuo Varusteleka sekä nimenä että yrityksenä. Kunnon äijäkauppa.
T. N34
Olin kyllä tosi hämmästynyt kun koronahässäkän alkuaikoina kaupungilla näin kaasunaamariin ja paksun näköisiin kumivarusteisiin pukeutuneen miehen.
Miettikää miten älymystöä olette itsekin 90 äon kanssa. Siellä on niin paljon 70 laahaajia ettei uskoisikaan.
Jep. Pelko tekee ihmisestä tyhmän.