Nyt on paha mieli! Sisar hento valkoinen taitaa ottaa lopputilin... Kommentoikaa!
Teen 75% työaikaa, meillä on kaksi pientä lasta ja mies tekee kolmivuorotyötä. Sairaspäiviä mulle on tälle vuodelle kertynyt 11, kun jouduin toimenpiteeseen (joka muuten oli viikolla 19. keskenmeno). Pomo huomauttelee jatkuvasti sairaslomastani. Eikö mulla ole oikeutta sairaslomaan siinä missä muillakin? Enhän nosta palkkaakaan kuin 75%. Harmittaa kiusaaminen niin, että taidan lopettaa hommat kyseisessä työpaikassa.
Kommentit (29)
Ketään ei kuitenkaan tietenkään syytellä kun sairaslomalappu on. Eikös sen niin pitäisi ollakkin. En siis soita poskeani kenellekkään kun lappu on, kärsin sen vain nahoissani. ok?
Luvattomia/turhia poissaoloja en minäkään hyväksy, mutta sairaana on kyllä saatava sairastaa, oli syynä sitten keskenmeno tai flunssa.
ja jopa väläytti, ettei minua kannata laittaa koulutuksiin tuon työajan takia ja jos on vielä niitä sairaslomia. Musta tää on selkeätä kiusaamista. ap.
Ja jos sairaslomalappu on, on sairaus todettu ja asiahan on sillä selvä.
Me ollaan varmaan ihan samoilla linjoilla sun kanssa:) Ei siinä mitään, ei kukaan voi olla sillain että koskaan ei olisi pois, se on ihan ymmärrettävää, ja suotavaakin ettei tule vielä kipeämmäksi. Nyt just vaan kirpasee kun on tehnyt ilmaista työtä niin paljon syystä, että ihminen on uupunut/työhönsä kyllästynyt ja ottanut saikkua. Sanoisi ihmeessä oikean syyn että sijainen saataisiin.
Kaikkiin työntekijöihin pitää suhtautua tasapuolisesti!
Itseasiassa olen itsekin osittain sen takia sairaslomalla tällä hetkellä. Kerroin huoleni lääkärille. Fyysisen pitkittyneen vaivan takia on alkanut mielialakin mennä alaspäin. Sairaslomaa sain pari viikkoa pyytämättä ja kerroin myös osastonhoitalle asian. Ja sairastan ihan (tai melkein) hyvällä omalla tunnolla.
20
Kyllä tällä alalla on töitä tarjolla ihan kokopäiväisestikkin. Ei tarvitsisi ainakaan tuosta syystä kuulla piikittelyä, että kun olet vain 75%...
Ja kyllä se sairasloma kuuluu ihan kaikille. Jos on terkan tai lääkärin lappu, niin työmaalle ei pitäisi olla asiaa.
Ilmeisestikään et kuitenkaan ole minun esimieheni.