Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on paha mieli! Sisar hento valkoinen taitaa ottaa lopputilin... Kommentoikaa!

Vierailija
08.09.2006 |

Teen 75% työaikaa, meillä on kaksi pientä lasta ja mies tekee kolmivuorotyötä. Sairaspäiviä mulle on tälle vuodelle kertynyt 11, kun jouduin toimenpiteeseen (joka muuten oli viikolla 19. keskenmeno). Pomo huomauttelee jatkuvasti sairaslomastani. Eikö mulla ole oikeutta sairaslomaan siinä missä muillakin? Enhän nosta palkkaakaan kuin 75%. Harmittaa kiusaaminen niin, että taidan lopettaa hommat kyseisessä työpaikassa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisestikään et kuitenkaan ole minun esimieheni.

Vierailija
22/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kuitenkaan tietenkään syytellä kun sairaslomalappu on. Eikös sen niin pitäisi ollakkin. En siis soita poskeani kenellekkään kun lappu on, kärsin sen vain nahoissani. ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattomia/turhia poissaoloja en minäkään hyväksy, mutta sairaana on kyllä saatava sairastaa, oli syynä sitten keskenmeno tai flunssa.

Vierailija
24/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa väläytti, ettei minua kannata laittaa koulutuksiin tuon työajan takia ja jos on vielä niitä sairaslomia. Musta tää on selkeätä kiusaamista. ap.

Vierailija
25/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sairaslomalappu on, on sairaus todettu ja asiahan on sillä selvä.

Vierailija
26/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan varmaan ihan samoilla linjoilla sun kanssa:) Ei siinä mitään, ei kukaan voi olla sillain että koskaan ei olisi pois, se on ihan ymmärrettävää, ja suotavaakin ettei tule vielä kipeämmäksi. Nyt just vaan kirpasee kun on tehnyt ilmaista työtä niin paljon syystä, että ihminen on uupunut/työhönsä kyllästynyt ja ottanut saikkua. Sanoisi ihmeessä oikean syyn että sijainen saataisiin.

Vierailija
27/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin työntekijöihin pitää suhtautua tasapuolisesti!

Vierailija
28/29 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen itsekin osittain sen takia sairaslomalla tällä hetkellä. Kerroin huoleni lääkärille. Fyysisen pitkittyneen vaivan takia on alkanut mielialakin mennä alaspäin. Sairaslomaa sain pari viikkoa pyytämättä ja kerroin myös osastonhoitalle asian. Ja sairastan ihan (tai melkein) hyvällä omalla tunnolla.

20

Vierailija
29/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä alalla on töitä tarjolla ihan kokopäiväisestikkin. Ei tarvitsisi ainakaan tuosta syystä kuulla piikittelyä, että kun olet vain 75%...

Ja kyllä se sairasloma kuuluu ihan kaikille. Jos on terkan tai lääkärin lappu, niin työmaalle ei pitäisi olla asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi