Kymppiuutisissa on tänään aiheena mm. suositut bloggaajat tuloineen
Voi jumankauta, eikö maailmassa tärkeämpää asiaa ole?! Ukkokin tuossa tuhisi, että seuraavaksi varmaan uutisten pääaiheena on mitä käyttäjät ovat mieltä illan Salkkareista!
Selfiekepillä kuvattuja takapuolia Donetsikissa ja ja päivän avokadopasta Pariissa, reportterina Sofia Ruusila?
Kyllä ketuttaa.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:07"]Tuossa uutisten alapalkissa ei näyttäisi olevan mainintaa koko aiheesta.
[/quote]
Varmaan kevennys :D on niin naurettava aihe.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:07"]Tuossa uutisten alapalkissa ei näyttäisi olevan mainintaa koko aiheesta. [/quote] Varmaan kevennys :D on niin naurettava aihe.
[/quote]
Ei taida kevennykseksi jäädä.
Eipä ollut kevennys, vaan uutisaihe. Mä-en-käsitä. Tuo valokuvaaja-poika sentään oli jostakin kotoisin, mutta että kuvata itseään jalkaterät sisään käännettyinä ja tarkistaa, että kello näkyy?? Olen todella, todella tippunut kelkasta ja tein sen mielelläni. ap
No mitä siinä oli? Oliko heti ekana uutisena tunnarin jälkeen? :DD Ja aiheena: Mungeli löytäny ihkun poikkixxxen. Tulot 100 000/vuosi.
Miten sillä bloggaamisella voi tienata rahaa? Mistä se raha tulee?
Nimimerkki eräs tyhmä
Blogissa olevista mainoksista ja yhteistyösopimuksista, kai. Jostakin muusta?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:30"]
Miten sillä bloggaamisella voi tienata rahaa? Mistä se raha tulee?
Nimimerkki eräs tyhmä
[/quote] 5itä minäkin olen ihmetellyt, kuka heille maksaa?
Jopas täällä on katkeraa porukkaa :) Näin ton uutisen ja arrrrrrvasin, että täältä löytyy ketju aiheesta.
Tollot. Se raha tulee tietenkin siitä kun te käytte blogeissa, tulee koneellenne maksueväste, joka rekisteröi aina tietyn summan pankkitililtänne kun avaatte verkkopankin. Maksaja olet siis sinä itse.
Näin on. Itse tarkistin juuri ja viime vuonna tuli blogien lukemisesta maksettua yhteensä noin sata euroa.
Ketä bloggaajia siinä uutisessa oli?
Joo muakin ärsyttää ihan h...vetisti kun huomasin marraskuussa tililtä ropsahtaneen 56euroa siihen että oon mungon ja mff blogia vilkuillut!!! Voi vittu oikeesti!! Kyllä sen mungon kelpaa kun minä oon rahoittanut osittain näitä muotivaatteita voi prkl!! Älkää lukeko blogeja en tod tiennyt tälläsestä
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:40"]Tollot. Se raha tulee tietenkin siitä kun te käytte blogeissa, tulee koneellenne maksueväste, joka rekisteröi aina tietyn summan pankkitililtänne kun avaatte verkkopankin. Maksaja olet siis sinä itse.
[/quote]
Höpöhöpö, mutta tuo evästeasia on silti mielenkiintoinen. Käyt Mungon blogissa josta selaimeesi tallentuu eväste. Menet vaikkapa kahden viikon jälkeen Mungon mainostamaan verkkokauppaan ostoksille ja hän saa provikat vaikket tekisikään ostosta Mungon mainoslinkistä .
[/quote]
Mitä jos poistaa selaimesta evästeet ja välimuistin aina selailun lopettaessa?
Kyllä nyt Pipsan haukkujia harmittaa,
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:40"]Tollot. Se raha tulee tietenkin siitä kun te käytte blogeissa, tulee koneellenne maksueväste, joka rekisteröi aina tietyn summan pankkitililtänne kun avaatte verkkopankin. Maksaja olet siis sinä itse.
[/quote]
Höpöhöpö, mutta tuo evästeasia on silti mielenkiintoinen. Käyt Mungon blogissa josta selaimeesi tallentuu eväste. Menet vaikkapa kahden viikon jälkeen Mungon mainostamaan verkkokauppaan ostoksille ja hän saa provikat vaikket tekisikään ostosta Mungon mainoslinkistä .
Tuossa uutisten alapalkissa ei näyttäisi olevan mainintaa koko aiheesta.