Iskeekö/tuijottaako miehet vain hyvännäköisiä naisia?
Kertooko iskuyritysten tai tuijottelujen määrä omasta ulkonäöstä eli siis siitä onko hyvännäköinen miesten silmään?
Kommentit (5)
Ei. Miesten (ja naisten) huomion herättää - yllätys yllätys - myös HUOMIOTA HERÄTTÄVÄ ulkonäkö. Tuijotetaanhan ihmisiä hyvin monesta syystä, eikä syy ole aina positiivisessa mielessä upea ulkonäkö, ja parhaiten huomiota saa vaikka paljastavalla tai muuten vain näyttävällä pukeutumisella, hiuksilla ja voimakkaalla meikillä. Koska se vain huomataan.
Iskuyritykset taas; miehet ovat useimmiten epävarmoja, joten tyrmäävän upeaa ilmestystä ei välttämättä yritetä iskeä kuin 5 promillen humalassa ja taas baarissa voidaan p**un puutteessa kääntyä myös sellaisen puoleen, joka näyttää siltä että ei anna pakkeja.
eli olin hyvännäköinen viimeksi 13 v sitten(koko teini-iän sai kuulla että olen nätti,kaunis jne.Olen myös hoikka...) ja hetkellisesti kaksi vuotta sitten :D En osaa enää itse lokeroida itseäni mihinkään kategoriaan.
ap
Mua siis vaan EI isketä!!Olen kyllä varattu ja sormus sormessa mutta eihän se miesten katseita tai yrityksiä vähennä..näin itse ajattelen...ap
Miehet, ainakaan hyvätapaiset, eivät tuijota naisia. Tuijottaminen on todella huonoa käytöstä.
Varmasti miehet yrittävät iskeä kaikista kauneimpia naisia.
Minulle naisen ulkonäkö, käytös ja kiinnostuksen osoitus (minusta) ovat suunileen kaikki mikä naisissa kiinnostaa.... Muut asiat seuraavat sitten perässä.
Eli en ole kiinnostunut naisen koulutuksesta, asemasta, julkisuudesta, varallisuudesta.... 41v m
Joo