Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos on soittanut jollekin ja sillä oli puhelin kiinni

Vierailija
23.01.2015 |

niin näkeekö se ne mun yritykset puhelimen avattuaan?

terveisin nolottaa :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
2/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puhelimesta näkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkee vai ei? Onko se joku asetuskysymys?! Upp

Vierailija
4/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin nimittäin yhdelle tapailemalleni miehelle neljän aikaan yöllä ja toivoisin mieluummin, ettei hän tietäisi mun käyttäytyneen niin epätoivoisesti. Ja jos on laittanut puhelimensa kiinni sen jälkeen kun olin siellä alkuillasta ollut, niin mitä ilmeisimmin ei halunnut musta kuulla, mikä tekee tilanteesta vielä nolomman.

Vierailija
5/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajoissa oot ollut jo kännipuhelukunnossa :D

Vierailija
6/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:12"]

Aika ajoissa oot ollut jo kännipuhelukunnossa :D

[/quote]

Häh :D

Vierailija
7/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:10"]

Soittelin nimittäin yhdelle tapailemalleni miehelle neljän aikaan yöllä ja toivoisin mieluummin, ettei hän tietäisi mun käyttäytyneen niin epätoivoisesti. Ja jos on laittanut puhelimensa kiinni sen jälkeen kun olin siellä alkuillasta ollut, niin mitä ilmeisimmin ei halunnut musta kuulla, mikä tekee tilanteesta vielä nolomman.

[/quote]

No tää selvensi, mä aattelin että tänään.

- 6

Vierailija
8/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tekstiviesti, jos puhelin on kiinni ja joku on soittanut. Siinä näkyy soittajan numero ja soittoaika.

Vierailija
9/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy! Soneralta tuli juuri viesti, jossa lukee näin: Iloisia uutisia! Saat lähiviikkoina käyttöösi maksutta uuden palvelun. Lähetämme jatkossa tekstiviestillä tiedon numerosta 15007, jos sinulle on soitettu puhelimen ollessa kiinni tai varattu. Viesti kertoo soittajan numeron ja soittoajan.

Vierailija
10/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:18"]

Näkyy! Soneralta tuli juuri viesti, jossa lukee näin: Iloisia uutisia! Saat lähiviikkoina käyttöösi maksutta uuden palvelun. Lähetämme jatkossa tekstiviestillä tiedon numerosta 15007, jos sinulle on soitettu puhelimen ollessa kiinni tai varattu. Viesti kertoo soittajan numeron ja soittoajan.

[/quote]

Voi eiii! Miksi sonera ei mulle oo kertonu tätä asiaa!  ;,,( Voi helvetti. No, en saa varmaan koskaan tietää huomasko mun puhelut vai ei. Ei oo tänne päin ottanut yhteyttä, joten sama kai se. Peukut pystyyn että löydän paremman hoidon itelleni jo pian. -häpeävä ap. =(

Vierailija
11/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:27"]

[/quote]

Voi eiii! Miksi sonera ei mulle oo kertonu tätä asiaa!  ;,,( Voi helvetti. No, en saa varmaan koskaan tietää huomasko mun puhelut vai ei. Ei oo tänne päin ottanut yhteyttä, joten sama kai se. Peukut pystyyn että löydän paremman hoidon itelleni jo pian. -häpeävä ap. =(

[/quote]

Ei tää varmaan oo kaikilla? Mullakin Soneran liittymä mutten oo kuullutkaan tällaisesta.

Vierailija
12/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:32"]

[/quote]

[/quote]

Ei tää varmaan oo kaikilla? Mullakin Soneran liittymä mutten oo kuullutkaan tällaisesta.

[/quote]

Niin, mietin kans että onkohan sit yleistäkin että on toi palvelu käytössä. Enpä viitsi kys mieheltä kysyäkään että huomasitkos känniset yhteydyenottoni, yöksi olisin tarjonnut itseäni ellei puhelimesi olisi torjunut :) Parempi varmaan hankkia minunkin muuta tekemistä ja ajateltavaa.

13/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä miehellä vastaaja? Jos puhelu menee vastaajaan, niin ainakin silloin tulee yleensä sellainen tekstiviesti, että tästä numerosta on soitettu jättämättä viestiä. Jos vastaajaa ei ole ja puhelin kiinni, ei ainakaan minun puhelimestani näy, mutta en sitten tiedä noista Iphoneista ja android-älypuhelimista. Minulla on Nokian C5-00.

Kismett

Vierailija
14/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Toi Soneran tekstari tuli mulle tällä viikolla, 22.1. klo 10:25!

Vierailija
15/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja n telefinland ja sama palvelu ollut jo pitkään. Todella kätevä.

Vierailija
16/22 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tele Finlandilla ollut jo kauan tuo käytössä, että tulee viesti jos joku soittaa kun puhelin kiinni. Viestissä lukee kellon aika, numero josta soitettu ja monta kertaa olet soittanut. Tämä siis ihan maksuton palvelu ja automaattisesti tulee, mikäli et erikseen peruuta.

Vierailija
17/22 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tätä dna:lla?

Vierailija
18/22 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt narraat! Ei varmasti tule tekstaria. Jos tulee niin en kehtaa mennä enää töihin... tai siksikö tyyppi on hihitellyt jo pari kuukautta :/

Vierailija
19/22 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tätä dna:lla?

Soita ja kysy sen sijaan, että nostelet 5 vuotta vanhoja ketjuja.

Vierailija
20/22 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt narraat! Ei varmasti tule tekstaria. Jos tulee niin en kehtaa mennä enää töihin... tai siksikö tyyppi on hihitellyt jo pari kuukautta :/