Lue keskustelun säännöt.
Missä olit kun WTC:n isku tapahtui 9.11.2001?
09.11.2021 |
Siitäkin on jo 20 vuotta, vaikka tuntuu kuin eiliseltä.
Kommentit (23)
Missä olit 2kk wtc-iskujen jälkeen? 😀 vastailette trollikyssäriin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
11.9.2001 olin tulossa töistä bussilla, kun kuulin radiosta ensimmäisen koneen törmäämisestä ja lopun päivän tuijotin telkkaria.
EI mitään hajua, mitä olisin tehnyt 2 kk myöhemmin eli 9.11.2001, exän synttäripäiväkin kun oli juuri edellispäivänä. Varmaan töissä kuten tavallista.
Ei kai kuollut tuo kaveri? :(