Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei osaa kirjoittaa, ylitsepääsemätön este

Vierailija
23.01.2015 |

En odota mitään runoilua, vaan jonkinlaista järkeä tekstiin. Vaihtoon menee, ei auta. Kun 31-vuotias kirjoittaa kuin alakoululainen, niin väkisin tulee mieleen, että päässäkään eivät kaikki palikat ole ihan järjestyksessä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla tohtori kirjoittaakseen selkeästi. Sen voi tehdä kansakoulupohjalta niin kuin monet tekevätkin. Nykynuorten sivistys vai on niin ohutta, etteivät edes kaikki korkeakoulutetut enää pärjää kirjallisessa ilmaisussa entisille kansakoululaisille.

Vierailija
22/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:32"]Nykyään peruskoulussa on jo sitä ongelmaa, että lukemaankaan ei opita. Kammottaa kyllä katsella joidenkin hymiöpitoisia tekstejä, joissa ajatus on hatara ja huonosti ilmaistu. [/quote] Voi nyyh. Vakava paikka. Kaikki kielioppihirviöt ovat taas kuivia ku korppu ihmisenä

[/quote]

Ja sinä todistit alkuperäisen kirjoituksen sanoman todeksi omalla ns. kirjoituksellasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:42"]

Ei tarvitse olla tohtori kirjoittaakseen selkeästi. Sen voi tehdä kansakoulupohjalta niin kuin monet tekevätkin. Nykynuorten sivistys vai on niin ohutta, etteivät edes kaikki korkeakoulutetut enää pärjää kirjallisessa ilmaisussa entisille kansakoululaisille.

[/quote]

Olen ihmetellyt kovasti kansakoulun itse käyneenä, pääseekö nykyään peruskoulusta läpi oppimatta yhtään mitään. Luku- ja kirjoitustaito on monella nuorella hyvin puutteellinen, alkeellinen matematiikka tuottaa vaikeuksia, yleissivistyksestä ei voi edes puhua.

Hyvin huolestuttavaa kehitystä. Kansakoulussa oli pakko oppia, jos et oppinut, jätettiin luokalle. Jos kaksi kertaa jäi samalle luokalle, eikä vieläkään läpäissyt sitä, oli vuorossa siirto apukouluun. Onko nykyään suurin osa peruskoulun käyneiden osaamisesta entisen apukoulun tasoa?

Kärjistin hieman, mutta kysymys on mielestäni aiheellinen.

Vierailija
24/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään se että kuka tahansa ihminen kirjoittaa jatkuvasti huonosti ja epäselvästi on ällöttävää. En mene väittämään että oma kirjoituksenikaan olisi täydellistä, mutta jos ei osata pisteitä ja pilkkuja sekä isoja alkukirjaimia käyttää niin se on soronoo vaikka oltaisiin vain kavereita.

Vierailija
25/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloitus. 

Miehille on aivan se ja sama mitä nainen osaa tai ei osaa kunhan on muodot kohdillaan. Naisessa ei kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö ja tietysti se ettei ole mahdottoman pahansuopa ja ilkeä. 

Vierailija
26/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:30"]

Sama pätee miehiin.

[/quote]

Äläpä vitussa. Hyvä kun kerroit :D

Vierailija
27/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:13"]

Naisen aloitus. 

Miehille on aivan se ja sama mitä nainen osaa tai ei osaa kunhan on muodot kohdillaan. Naisessa ei kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö ja tietysti se ettei ole mahdottoman pahansuopa ja ilkeä. 

[/quote]

Joo, jos hakee yhdenyönjuttua.

T: mies 26

Vierailija
28/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloitus. 

[/quote]

Mites nuo rumat ja muodottomat, joilla kuitenkin on puoliso?

Vierailija
29/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:29"]

Naisen aloitus. 

[/quote]

[/quote]

Johtuu meidän fetisseistä ja lukemattomista mieltymyksistä.  

Miehillä on läskifetissiä, amputaatiofetissiä, rumuus-fetissiä, anoreksia-fetissiä, kääpiö-fetissiä... you name it ja jollain miehellä on fetissi juuri sitä kohtaan. 

Vierailija
30/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloitus. 

[/quote]

Vaikka sulla olis matalat vaatimukset, kaikilla muilla ei siltikään ole.

Vierailija
31/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:34"]

Naisen aloitus. 

[/quote]

[/quote]

En muuten ottaisi miestä, jolle riittää mun ulkonäkö kriteeriksi. Menis kaikki mun fiksuus ja taidot hukkaan, sellainen mies olisi varmaan tyhmäkin.

Vierailija
32/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:29"]

Naisen aloitus. 

[/quote]

[/quote]

Johtuu meidän fetisseistä ja lukemattomista mieltymyksistä.  

Miehillä on läskifetissiä, amputaatiofetissiä, rumuus-fetissiä, anoreksia-fetissiä, kääpiö-fetissiä... you name it ja jollain miehellä on fetissi juuri sitä kohtaan. 

[/quote]

Pidät todennäköisempänä rumuusfetissiä ja muita vastaavia, kin sitä yksinkertaista mahdollisuutta että epäviehättävä nainen on älykäs, lämmin, kypsä, ihana, luotettava, rehellinen ja kumppaniksi sopiva? 

Vierailija
33/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:35"]

Naisen aloitus. 

[/quote]

[/quote]

En muuten ottaisi miestä, jolle riittää mun ulkonäkö kriteeriksi. Menis kaikki mun fiksuus ja taidot hukkaan, sellainen mies olisi varmaan tyhmäkin.

[/quote]

Mä olenkin aina miettinyt, että miten naiset kestää sen kun niistä tykätään vain ulkonäön takia! Eikö se ole jotenkin ahdistavaa? 

En väitä olevani maailman komein mies, mutta aina silloin tällöin jossain joku nainen vilkuilee ja minulle tulee automaattinen hyljintäreaktio, koska tiedän, ettei se voi olla kiinnostunut muusta kuin ulkonäöstäni tuossa kohtaa (tai sitten se on nähnyt vaikka autoni) koska enhän ole koskaan vaihtanut sanaakaan koko ihmisen kanssa! En pysty kuvittelemaan, miten naiset tuon kokevat, joita kuitenkin katsellaan jatkuvasti. Onko ulkonäkönne niin "kiinteä osa" teitä, ettei se haittaa vaikka teistä kiinnostutuaan sen perusteella? 

Vierailija
34/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:28"]

En odota mitään runoilua, vaan jonkinlaista järkeä tekstiin. Vaihtoon menee, ei auta. Kun 31-vuotias kirjoittaa kuin alakoululainen, niin väkisin tulee mieleen, että päässäkään eivät kaikki palikat ole ihan järjestyksessä.

[/quote]

Voi apua :D Naista tuntematta; sopisitte hyvin yhteen. Toisaalta ei sitä "vaihtoa" tarvitse täällä, eikä muuallakaan, kenellekään perustella. Sitten vain runoilemaan!

Vierailija
35/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:42"]Ei tarvitse olla tohtori kirjoittaakseen selkeästi. Sen voi tehdä kansakoulupohjalta niin kuin monet tekevätkin. Nykynuorten sivistys vai on niin ohutta, etteivät edes kaikki korkeakoulutetut enää pärjää kirjallisessa ilmaisussa entisille kansakoululaisille.
[/quote]

Törkeä valhe. Enemmistö nuorista on hukassa kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa, mutta poikkeuksiakin on. Niitä elämäm_kolulaisia taitaa löytyä enemmän sieltä kansakoulun käyneistä kuin nykyajan nuorista. "Sivistys on ohutta" - jaahas, ketkä niissä kouluissa oikein opettavat ja yrittävät sivistää oppilaitaan? Niinpä. Arvoisa englanninopettajani ei tiennyt, mikä on tulonsiirto. Minä taas tiesin. Olen 15-vuotias, mikäli tämä ysin irrelevantti seikka täällä ketään kiinnostaa. Ja kyllä, myös nainen.

Vierailija
36/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:42"]Ei tarvitse olla tohtori kirjoittaakseen selkeästi. Sen voi tehdä kansakoulupohjalta niin kuin monet tekevätkin. Nykynuorten sivistys vai on niin ohutta, etteivät edes kaikki korkeakoulutetut enää pärjää kirjallisessa ilmaisussa entisille kansakoululaisille.
[/quote]

Törkeä valhe. Enemmistö nuorista on hukassa kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa, mutta poikkeuksiakin on. Niitä elämäm_kolulaisia taitaa löytyä enemmän sieltä kansakoulun käyneistä kuin nykyajan nuorista. "Sivistys on ohutta" - jaahas, ketkä niissä kouluissa oikein opettavat ja yrittävät sivistää oppilaitaan? Niinpä. Arvoisa englanninopettajani ei tiennyt, mikä on tulonsiirto. Minä taas tiesin. Olen 15-vuotias, mikäli tämä ysin irrelevantti seikka täällä ketään kiinnostaa. Ja kyllä, myös nainen.
[/quote]

Täysin*

Vierailija
37/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN KERRAN KIRJOITELLUT MIEHEN KANSSA!!!! SE KIRJOITTI JOKAISEN!!!! VASTAUKSENSA!!! NÄIN! HUUTAMALLA JA HUUTOMERKKEJÄ!!!!!!!! JOKA VÄLISSÄ ILMAN!!! JÄRKEÄ! EI YMMÄRTÄNYT!!!!!! KUN VIHJAISIN ETTEI!!!! MULLE TARVITSE HUUTAA!!!!!!!! 

Eihän tuollaisen kanssa jaksanut kauaa kirjoitella, silmiin sattui.

Vierailija
38/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:35"]

Naisen aloitus. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä olenkin aina miettinyt, että miten naiset kestää sen kun niistä tykätään vain ulkonäön takia! Eikö se ole jotenkin ahdistavaa? 

En väitä olevani maailman komein mies, mutta aina silloin tällöin jossain joku nainen vilkuilee ja minulle tulee automaattinen hyljintäreaktio, koska tiedän, ettei se voi olla kiinnostunut muusta kuin ulkonäöstäni tuossa kohtaa (tai sitten se on nähnyt vaikka autoni) koska enhän ole koskaan vaihtanut sanaakaan koko ihmisen kanssa! En pysty kuvittelemaan, miten naiset tuon kokevat, joita kuitenkin katsellaan jatkuvasti. Onko ulkonäkönne niin "kiinteä osa" teitä, ettei se haittaa vaikka teistä kiinnostutuaan sen perusteella? 

[/quote]

Kyllä mua ahdistaisi joo. Mutta saattaahan joku nainen katsella sua vaikka sillä ajatuksella, että näytät mukavalta ihmiseltä ja sun kanssa olisi kiva jutella ja katsoa natsaako. Ulkonäkö on ensimmäinen asia minkä toisesta tietää, mutta vaikka joku näyttäisi hyvältä, se illuusio kaikkoaa jos tutustuttaessa paljastuu, etten pidä tyypin luonteesta. Sitten olen tutustunut ihan tavallisen näköisiin miehiin ja moni on paljastunut erittäin siistiksi hepuksi.

Vierailija
39/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus joku mies kysymässä apua johonkin treffi-ilmoitukseen ja minua kirjaimellisesti oksetti se kirjoitustyyli. Yritin kirjoittaa esimerkkiä, mutta en edes pystynyt niin kamalaan tykittävään ja virheitä vilisevään kirjoitustyyliin, heh. Ei isoja alkukirjaimia tai välimerkkejäkään tietysti.

Vierailija
40/54 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:42"]Ei tarvitse olla tohtori kirjoittaakseen selkeästi. Sen voi tehdä kansakoulupohjalta niin kuin monet tekevätkin. Nykynuorten sivistys vai on niin ohutta, etteivät edes kaikki korkeakoulutetut enää pärjää kirjallisessa ilmaisussa entisille kansakoululaisille. [/quote] Törkeä valhe. Enemmistö nuorista on hukassa kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa, mutta poikkeuksiakin on. Niitä elämäm_kolulaisia taitaa löytyä enemmän sieltä kansakoulun käyneistä kuin nykyajan nuorista. "Sivistys on ohutta" - jaahas, ketkä niissä kouluissa oikein opettavat ja yrittävät sivistää oppilaitaan? Niinpä. Arvoisa englanninopettajani ei tiennyt, mikä on tulonsiirto. Minä taas tiesin. Olen 15-vuotias, mikäli tämä ysin irrelevantti seikka täällä ketään kiinnostaa. Ja kyllä, myös nainen.

[/quote]

Nuori ja kiihkomielinen. Niin sen tuleekin olla.

Kuinka moni luokkakaverisi tietää, mitä tarkoitetaan tulonsiirrolla? Kuinka montaa asia kiinnostaa edes vähääkään? Kuinka montaa kiinnostaa julkkikset ja tosi-tv  yhteiskunnallisia asioita enemmän?

Aivan, taidat olla poikkeustapaus ikäluokassasi. Hyvä, että on edes yksi.

Voin vakuuttaa sinulle, että me kansakoulun käyneet jouduimme oppimaan huomattavasti enemmän asioita kuin nykyperuskoulussa opetetaan. Yleissivistystä arvostettiin silloin, nykyään ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi