Pussaatteko te lapsiaanne?
Suuteletteko te lapsianne. Jos kyllä niin suuteletteko huulille vai johonkin poskelle.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tartutatte sitten kariesbakteerit lapsenne suuhun. Ennen 2 ikävuotta toi on tosi paha juttu lapsenne tulevan suunterveyden ja bakteerikannan kannalta.
No siis minulla tytär on 16
Ap
Miten paljon av-mammat nämä huulillepusuttelut poikkeaa ahdistelusta tai pedofiilihommeleista? Miettikää sitä...
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon av-mammat nämä huulillepusuttelut poikkeaa ahdistelusta tai pedofiilihommeleista? Miettikää sitä...
No siis me olemme perhettä. Ja siis miten huulille pussailu eroaa poskelle saman tekemisestä?
AP
Pussaan poskille. En koskaan suulle.
Vierailija kirjoitti:
Pussaan poskille. En koskaan suulle.
koska?
ap
No siis kyllä se on meillä ihan normi pussata suulle. Ollaan samaa perhettä kuitenkin
En yleensä seksuaallisesti ahdistele lastani
Pussaan lastani poskille, otsalle, päähän jne. Suulle pussaaminen on mielestäni rakastavaisten välinen juttu. Suulle pussaan vain ja ainoastaan miestäni.
Ei huulille, kariesbakteeri voi tarttua jo pieneen vauvaan. Muiskut poskelle ja otsalle ❤
Suulle pussaaminen olisi outoa. Minusta se kuuluu romanttiseen rakkauteen rakastavaisten välille.
Poskille, nenälle ja otsalle pussaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Suulle pussaaminen olisi outoa. Minusta se kuuluu romanttiseen rakkauteen rakastavaisten välille.
Poskille, nenälle ja otsalle pussaillaan.
No siis minä ainakin rakastan lastani
ap
Vierailija kirjoitti:
Pussaan lastani poskille, otsalle, päähän jne. Suulle pussaaminen on mielestäni rakastavaisten välinen juttu. Suulle pussaan vain ja ainoastaan miestäni.
En ole ap, mutta jos minä en pussaa lastani huulille niin kuka sitten?
Vierailija kirjoitti:
pillulle ja pyllylle 18v tytärtä
homo
Muistan kun lapset olivat pieniä. Jokainen heistä teki jossain vaiheessa niin, että ottivat päästäni kiinni, että pusuni tulisivat suulle. Tykkäsivät pusuttelusta, mutta välttelin suuta kariesriskin vuoksi ja ajattelin, etteivät huomaa, mutta jokainen heistä huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussaan illalla poskelle kaikkia tai otsalle. Ei tulisi mieleenkään pusuttaa suulle.
M41
Siis voisiko joku selittää että mikä siinä on niin eriä siinä pusuttaako suulle vai poskelle? Siis erityisesti kun ei puhuta mistään seurustelu kumppanista vaan perheenjäsenestä.
Ap
Koska suulle pussaaminen eli suutelu on tarkoitettu romanttisia kumppaneita varten, eikä aikuisen tarvitse siirtää suunsa bakteereja pienelle lapselle. Sama logiikka jälkimmäisessä kuin siinä, ettei vauvaa/lasta syötetä samalla aterimella, jolla itse syö.
Ja itse pussailen jatkuvasti omaa vauvaa, suukottelen poskia ja otsaa. Varmaan vähenee, kun vähän kasvaa, mutta nyt kun on sylissä, tulee jatkuvasti pusuteltua.
Poskelle, otsalle ja kämmenselälle. Olen opettanut heille sellaiset kansainväliset tavat, joilla pärjää säikkymättä myös maailmalla. Otan myös olkapäistä kiinni ja halaan, ettei tule hellyydenpuutetta. En ole sotavammainen, niinkuin vielä omat vanhempani olivat.
Entäs kun lapsi on jo 17v? Saanko nyt pussata? Eikä se karies tartu poskesta.