Mun mieheni ei tee koskaan poikien reissuja.t.ammattivalittaja
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:37"]
Tekee
[/quote]
Kuinka usein?teetkö sinä tyttöjen reissuja?ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:37"]
Tekee
[/quote]
Kuinka usein?teetkö sinä tyttöjen reissuja?ap
[/quote]
Ulkomailla kerran vuoteen, joskus saattaa käydä lapissa tms. Itse saman verran.
Ei. Mun mies on aina kotona, paitsi silloin kun on ruokakaupassa.
Ei.
Viimeksi nähnyt kavereitaan joskus viisi vuotta sitten. Nököttää mieluummin kotona tai lähtee yksin kalaan.
Miksi miehesi pitäisi tehdä poikien reissuja, jos ei halua?
Oletko ammattivalittaja kuinka mustasukkainen persoona? Yksi miespuolineen ystäväni reissasi ennen paljonkin, mutta kun reissut aina päättyivät riitaan avovaimon kanssa, ei enää ole häntä vuosiin huvittanut minnekään pidemmäkis aikaa lähteä. Sääli, sillä mukava tyyppi ja 100% uskollinen ollut aina vaimolleen, mutta nainen on silti mustits jopa miehen naispuolisille entisille opiskelu/lapsuudenkavereille.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:11"]
Oletko ammattivalittaja kuinka mustasukkainen persoona? Yksi miespuolineen ystäväni reissasi ennen paljonkin, mutta kun reissut aina päättyivät riitaan avovaimon kanssa, ei enää ole häntä vuosiin huvittanut minnekään pidemmäkis aikaa lähteä. Sääli, sillä mukava tyyppi ja 100% uskollinen ollut aina vaimolleen, mutta nainen on silti mustits jopa miehen naispuolisille entisille opiskelu/lapsuudenkavereille.
[/quote]
En todellakaan ole yhtään mustasukkainen. Saisi lähteä jos haluaisi mutta ei näköjään halua.ap
Ei tee mun mies. Enkä minäkään tyttöjen reissuja. Ollaan introvertteja koti-ihmisiä molemmat, ei kaivata tuollaista reissaamista yleensäkään, saati että erikseen.
Tekee