Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehutteko miehen penistä isoksi, vaikka se olisi valhe?

Vierailija
23.01.2015 |

Jokainen mies haluaa kuulla, että hänen peniksensä on suuri, ja jokainen nainen varmaan tietää tämän. Mutta kehutteko miehen kalua isoksi silloinkin, kun se ei ole totta? Sanotteko niin vain ilahduttaaksenne miestä, vaikka tietäisitte sen olevan valkoinen valhe?

Laittakaa mukaan miehenne peniksen koko, jos haluatte ja tiedätte sen, pakko ei ole.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:23"]

Jokainen mies haluaa kuulla, että hänen peniksensä on suuri,

[/quote]

Minulle koko asia on yhdentekevä. En tiedä, onko penikseni suuri vai pieni eikä asialla ole mitään merkitystä. Se on sellainen kuin on.

Vierailija
22/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä puutu miehen anatomiaan en hyvässä enkä pahassa. Kehun miehen taitoja jos on perusteita. Sillä voi samalla hienovaraisesti ohjata miehen toimia itselle sopivaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:34"]

Mieheni ei kaipaa moisia kehuja. Jos kaipaisi, emme olisi koskaan yhteiselämää aloittaneetkaan. Mitä minä tekisin sellaisella miehellä, jolla on heikko itsetunto?

Sitäpaitsi, naisena tiedän, että peniksen kokoa suurempi merkitys on sillä, kuinka sitä käyttää. 

[/quote]

Mutta naiset kaipaavat kehuja ulkonäöstään ja siinä ei ole mitään vikaa, eikö?

Vierailija
24/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehu jos ei siihen ole syytä. Sitten kun aletaan puhua 20-senttisistä, toki sanon, että mies on iso ja minä tykkään!

Vierailija
25/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D:-D:-D kerran elämässäni oon aktin aikana kehunu ettänonpa iso. Ja se oli iso, mittaamaan en kerinny

Vierailija
26/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:51"]

Nro 13. "Kuin tummaihoisen, mut vaalea ja vaalealla ihmisellä"= helkutin iso kyrpä suomalaisella miehellä. Sehän on ihan tiedetty fakta, et tummilla on isoimmat penikset. Tällä miehellä oli semmoinen nigerilaisen kokoinen, mut omassa vaaleassa värissään.

[/quote]ÖÖö... Nigeriäläiselleä on valkoista pienempi

Peniksen pituus - Seksuaaliterveysklinikka

Vierailija
27/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joka mamman miehellä tavallista kookkaampi, uskoo ken tahtoo?

Vierailija
28/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:34"]

Taas on joka mamman miehellä tavallista kookkaampi, uskoo ken tahtoo?

[/quote]

Ja taas on av-palstan viralliset tulkitsijat tulkinneet kaiken päin peetä. Suuri osa kertoi ettei mittaile, koska ei kiinnosta. Osa olis joskus törmännyt isoon ja joillain oli keskikokoinen.

Vierailija
29/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mie sanoo "onhan tämä vähän tällainen" niin ei siihen oikein voi kuin vastata, että hyvä ja sopiva se kalusi on. Ei siinä muuten petipuuhista mahtaisi mitään tulla... Kerran oon saanut oikeasti todella isoa, ja sitä jaksoinkin päivitellä ääneen ehkä vähän liikaakin :D

Vierailija
30/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-v nainen ja vielä ne****t. Enkä ole koskaan (paitsi kuvissa) nähnyt ki*****ä. Mutta toivon että voisin joskus nähdä, ja jopa tuntea sen vasten pi***iä. Onko tämä teistä outoa tai epätavallista.

Vierailija
31/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:54"]

Olen 21-v nainen ja vielä ne****t. Enkä ole koskaan (paitsi kuvissa) nähnyt ki*****ä. Mutta toivon että voisin joskus nähdä, ja jopa tuntea sen vasten pi***iä. Onko tämä teistä outoa tai epätavallista.

[/quote]

Aika jä**ältä kuulostaa.

Vierailija
32/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuksi on sanottu useammankin kerran.

Vierailija
33/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni penis on varmaan kooltaan aika tavallinen, jos tilastoja on uskominen :) Noo mutta siis saan oikeastaan aina seksiä harrastaessamme orgasmin tavalla tai toisella, joten homma toimii ja molempien vehkeet ajaa asiansa oikein hyvin :). En minä mieheni elintä miksikään valtaisaksi ole kehuskellut, mutta sen sijaan kerron kyllä miehelle miltä se tuntuu, voin sanoa vaikka, että hän tuntuu ihanalta sisälläni, tai että onpa se jotenkin erityisen kova tällä kertaa tms... ;) Minä rakastan mieheni penistä ja kerron kyllä, että se on herkullinen, ja mies myös näkee että tykkään ottaa suihin jne. Olen joskus sanonut, että voisin leikkiä hänen peniksellään vaikka koko illan, koska se on niin kiva vekotin :). Minusta on kivaa kehua miestä ja tehdä selväksi, että olen täysin tyytyväinen hänen mittoihinsa jne., kun itse kuvittelee ettei hänellä ole kummoinenkaan...

Vierailija
34/40 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on tullut kehuttua isoksi, vaikka ihan keskiverrosta olisikin ollut kyse. Söpöä miten paljon miehet tykkää siitä, vähän rinta röyhistyy ja se hymy! Enkä mäkään nyt sillain valehdella osaa, varmaan kuulostais pöljältä jos oikein yrittämällä yrittäis, mutta esim. munan ekan kerran nähdessään joku "oho..." ja vihjaileva ilme voi viestiä saman. Onko se nyt niin paha asia, on mustakin ihanaa jos mua sanotaan kauniiksi, varsinkin sellaisella hetkellä kun en sitä ole tai eimsiltä tunnu. Ja periaatteessa se ei oo ees valehtelua, jos taka-ajatuksena on päästä näkemään se miehen hymy ja mielihyvä. :)

Vierailija
35/40 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:36"]

Tokalle kumppanille sanoin et sillä on iso, koska olihan sillä iso mun ekan kumppanin minimunaan verrattuna :D mut joo sillä tokalla oli ihan keskiverto näin jälkiviisastuneena ja enemmän peniksiä nähneenä. Yhdellä säädöllä oli tosi iso (se oli kuin tummaihoisen, mut vaalea ja vaalealla ihmisellä :D) ja sille kerroinkin usein kuinka iso se oli. Nykyisellä on hieman keskivertoa isompi, ja hän kyllä itekin tietää sen, mut välillä seksin aikana kehun kuinka hyvältä se iso tuntuu. Ihan samalla tavalla itekin haluan kuulla kehuja esim rinnoistani jne, tulee hyvä mieli ja itsetunto paranee. Yksi eksä oli sitä mieltä, että kerran kehun sanominen riittää, sen jälkeen se "kehu on vielä voimassa" kunnes toisin sanotaan, mutta ite oon sitä mieltä et kehut kuuluu aina sanoa kun on jotain kehuttavaa :) ohops nyt ajauduin hieman väärille raiteille. Mut jos palataan aiheeseen, kun hieman oppisin penisten kokoja, en kehunut enää keskivertoa isoksi saati minimunaa :D saatoin esim sanoa et se tuntuu hyvältä, mutten että tuntuu isolta, jos se sitä ei ollut.

[/quote]Millainen on tummaihosen muna valkoisella

[/quote]Toi on niin humalaisen örinää, että oksettaa. Toi narttu ei ole koskaan edes nähnyt isoa n. 15 cm kalua.

Vierailija
36/40 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa kehua miestä ja tehdä selväksi, että olen täysin tyytyväinen hänen mittoihinsa jne., kun itse kuvittelee ettei hänellä ole kummoinenkaan...

Toi on kiva lukea, että Suomalainen löysä pillu kunnioittaa Suomalaista minimunaa. Oma haaveeni olisi se, että löytäisi oikean lörttäpillun, eli sellaisen että saisin oikeasti vetää pohjaan asti ja ettei aina tarvitsisi kuunnella, oihh sattuu.

18/16

Vierailija
37/40 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 04:39"]

Minusta on kivaa kehua miestä ja tehdä selväksi, että olen täysin tyytyväinen hänen mittoihinsa jne., kun itse kuvittelee ettei hänellä ole kummoinenkaan...

Toi on kiva lukea, että Suomalainen löysä pillu kunnioittaa Suomalaista minimunaa. Oma haaveeni olisi se, että löytäisi oikean lörttäpillun, eli sellaisen että saisin oikeasti vetää pohjaan asti ja ettei aina tarvitsisi kuunnella, oihh sattuu.

18/16

[/quote]

Löysäpillu? Jos suomalaisnaiset ovat löysäpilluja, niin miksi ihmeessä sinä aasinvehkeinen mies ole vielä löytänyt niiden joukosta sitten sellaista, jota saa kunnolla polkea? :D

Minä olen 2 lasta synnyttänyt ja seksielämäni on sen myötä ainoastaan parantunut. Ja alapääni ei ole väljä, mies joutuu jatkuvasti pidättelemään seksin aikana jos haluaa odottaa, että minä saan ensin... Hän ei ole myöskään mikään "minimuna" vaan ihan keskiverto, jotakin 14 ja 15 sentin väliltä, mutta pituutta tärkeämpää on se, että se on mukavan paksu.

Valitettava tosiasia on, että vaikka miten olisi "lörttöpilluinen" nainen, niin se emätin ei löystymisen myötä pituutta kasva, vaan emätin on aina kutakuinkin samansyvyinen... toki se antaa hieman periksi, mutta ei varmasti 18 senttisellä voi pohjaan asti lykkiä kun tuo 14-15 senttinenkin tekee kipeää tietyissä asennoissa. Pitkällä elimellä pitää etsiä sitten vain asentoja, joissa nainen pystyy säätelemään syvyyttä itse tai joissa kalu ei vain yllä pohjaan asti. Luulisi nyt että kova panomies olisi moiseen ongelmaan konstit keksinyt itsekin... ;) Niin ja vielä sellainenkin seikka, että usein jos ei ole kunnolla kiihottunut, se pohjaan asti painaminen sattuu... Että jospa ne naisesti eivät olekaan käyneet vain tarpeeksi kuumina :D

Vierailija
38/40 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kehun mieluummin jotain, mikä on oikeasti totta - tuntuu hyvältä, ihana rintakehä sulla, vitsi sun lihakset näyttää hyvältä. En usko että pienimunainen ilahtuu isoksi kehumisesta, kai se itsekin tajuaa missä mennään, ja sen jälkeen ei usko edes niitä totuudenmukaisia kehuja.

Vierailija
39/40 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastailee niin monet mieht naisena että oikein naurattaa. Ei sitä nainen ezes huomaa pillussaan onko sun kulli sen normi  16 vai teidän mainostama 18 cm jättimuna! Ajatelkaa nyt hetki kuin aikuiset. Kulli on iso sitten kun pituus on yli 20 cm ja niitä on harvassa. Musta on huvittavaa jos nainen huokailee ja kehuu sitä 16 cm kalua hurjan isoksi jättimelaksi ja sitten vaikka painelee kotona 22x5sauvaa pojaan saakka matsturboidessaa... heh!

Vierailija
40/40 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:34"]

Mieheni ei kaipaa moisia kehuja. Jos kaipaisi, emme olisi koskaan yhteiselämää aloittaneetkaan. Mitä minä tekisin sellaisella miehellä, jolla on heikko itsetunto?

Sitäpaitsi, naisena tiedän, että peniksen kokoa suurempi merkitys on sillä, kuinka sitä käyttää. 

[/quote]

Naiseni ei kaipaa sitä että sanon "Minä rakastan sinua". Jos sellaista haluaisi kuulla, olisi se vain heikkoa itsetuntoa. Tietäähän se nainen tämän ilman mitään validointiakin. Jos moista tarvitsisi tehdä, niin emme olisi koskaan yhteiselämää aloittaneetkaan.

Miehenä tiedän, että teoilla on suurempi merkitys, sanoja ei tarvita.