Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!
Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.
Kommentit (241)
Hei, mitä nyt on aika paljon. .,mutta ei se ole niin väliä. .,mutta ei se ole niin väliä. .,mutta ei se ole niin väliä. .,
:p
Mitä kuuluu myös luokkaan. Lisää tämä seinällesi jos olet kiinnostunut varaamaan pakettimatkan ja se on voinu tulla käymään. En ole siitä traumatisoitunut ja ei harmita yhtää.
Ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on
No niin on myös mahdollista että kaloreiden ja hiilareiden nosto tuo Pipsalle lisää energiaa ja sit se on ihan hyvä idea ja se ei ole järjellä teitä siunattu olkoon.
No ei olekkaan ja sitten taas on ihan hyvä ehkäisy ja hoito Usein kysyttyä Valitse kategoria Muu tapahtuma Naisten muotoonleikattu paita ja Outo otus ja sitten kun pääsee helposti ja nopeasti sivun oikeasta reunasta.
vielä kaksi päivää kun jaksaa odottaa, tulee viikonloppuisin! Lauantaina nukun todella piimää ja lähden ulos lenkille. Sunnuntaina kutsun ystävää vierailulla, teen omenapiirakka ja keitän kahvit!
Hei mä en voi sanoa että en ole vielä lisännyt videoita ja sit se ei oo prinsessa pyjamassa se teksti. Ja jos et kerro paikkakuntaa niin paljon kuin haluaa olla mukana myös seuraavat tulokset alueella.
Voi ku jonain Petja olis tällainen Petja niinkun tämä! On ollu niin siisti päivä ettei voi Ed kuvitella Pate itselleen!!! Huomenna SS vielä huh kun ja hetki ihanilla Ruut !!!
Eli=
Voi kun jokainen perjantai olis tällainen perjantai niinkun tämä! On ollut niin siisti päivä ettei voi edes kuvitella parempaa itselleen! Huomenna saa vielä huilata kunnolla ja herkutella ihanilla ruuilla!!!
Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.
Jos ei ole elämäntapatyötö vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkat ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.
:), mutta jos on jotain kysyttävää niin ei tarvitse enää mitään muuta kuin menoja ja sit se oli ihan ok ja eikä tarvi pelätä että saa olla enintään kaksi vuotta.
Minä olen ollut koko viikonlopun töissä mutta voin kyllä hakea sen sieltä tulee kun on niin paljon että en ole vielä saanut vastausta ja tarroja ja sit se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä olla ja elää kauniita naisia jotka ei osaa päättää minkä takia sä ET voi tulla meille leikkimään tänään.... Lumia
Niin paljon kuin kuvassa on kyllä ihan varma että savukkeisiin oli jo kiva juttu on kyllä ihan varma että savukkeisiin...
Jne. Lumia tunkee savukkeita tekstiin vaikka koskaan en muuten ole ko. sanaa käyttänyt
Lähdetäänkö tänään maailmanmarkkinoille missä on suuria sipuleita. En oikein tajua tätä systeemiä kun tämä ennustus on niin huono
Hei, jos ei ole vielä lisännyt videota ja sen jälkeen kun olen saanut paljon ja se on ihan hyvä juttu että jos se ei ole vielä tullut perille saakka. Sen jälkeen kopioi tämä statukseesi jos olet kiinnostunut varaamaan pakettimatkan. Pakettimatkamme antavat sinulle mahdollisuuden muokata matkastasi ainutlaatuisen. Jos joku haluaa olla mukana, niin ei tarvitse enää mitään.
Tule ihmeessä jos ei ole siellä töitä niin voivoi. Ei ole vain yksi, joka on ollut jo pitkään. Ja se joka maksaa sen verran että pystyy ottamaan koirasta vähän vastuuta niin hankittiin pari viikkoa sitten kirjoittanut Nimetön.
Hei mä olen kyllä sitä mieltä että se on loogisesti ristiriidaton sisäisesti ja muiden ystävien kesken. Jos ei ihmettä tapahdu niin tuskin tulee huomennakaan.
Hei, mitä nyt on aika paljon. Jos sinulla olisi voinut olla läsnä, niin se ei olisi ollut kiva. Jos haluat ostaa lisää tuotteita. Tämä on automaattinen ilmastointi, hiustenkuivain, puhelin, televisio, suihku, wc, hiustenkuivain, puhelin, televisio .Jos haluat niin voin laittaa sen jälkeen, kun ei ole vielä lisännyt videoita. Uusi osoite on siis se
"Hei, mitä kuuluu, että se on. Ja sit tuli päälleni ja ohjasi."
Ei helkkari miten repeilen tälle. :'D
Hei mä olen saanut paljon ja mielelläni nielen ja sit se on ihan ok ja eikä tarvi enää mitään muuta kuin että sydän särkyy monenkertaisesti vielä tämän vuoden puolella.
Ei kestä päivänvaloa Hei vaan kaikille onnittelijoille on se että on olemassa uudempi julkaisu vapaita paikkoja ovat olleet mukana myös sinne päin maailmaa tahansa muu käyttö ei kuitenkaan ollut mitään ongelmia. Jos sitä ei ole vielä lisännyt videoita ja kuvia kohteesta New York on ihan hyvä juttu ja sitten kun se ei ollut vielä edes vähän enemmän kuin vuotta aiemmin.