Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nuuka?

Kaheliko
08.11.2021 |

Minä olen, pihistelen lähes kaikessa mutta kun dokaan niin ei millään ole väliä. Se ei aiheuta morkkista mutta esim bensan osto ahdistaa ja tankkaan aina kympillä ettei menis paljoa rahaa. Rahaa mulla kyllä on mutta en tahdo menettää sitä. Olenko jotenkin kaheli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuuka.

Vierailija
2/3 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin aloituksesta itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuuka mutta taloudellinen.  Turhaan en haaskaa, ja kun ostan niin hyvää ja laadukasta ja maksan mielellään hieman enemmän.

Hintatietoinen esim ruokakaupassa, mutta sielläkin katson että se mitä ostan on hyvälaatuista.  Toki myönnän että kun rahaa tilille kerryttää, sitä helposti tulee sellaiseksi ettei  ihan hevillä käytä. Minulla on aina tietty määrä käyttötilillä ja toinen tili johon en koske muuta kuin siirrän sinne joka tilipäivä tietyn summan.

Olen kyllä miettinyt että jossain vaiheessa olisi ihana tehdä oikein pitkä eksoottinen matka jonnekin kaukaiseen maapallon kolkkaan.  Sellaiseen voisin kyllä käyttää.

Elän yksin joten saan ihan yksin päättää kaikesta. En kyllä pystyisi kuvitellakaan että joku toinen sekaantuisi raha-asioihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme