Uskotko että olet kumppanisi kanssa loppuelämän?
Minä uskon. Samoin puolisoni. Olemme molemmat ymmärtäneet että pitkä suhde väljähtyy. Se ei silti tarkoita etteikö toista rakastaisi. Yhdessä 17v.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Eli olet itsesi kanssa loppuelämäsi, poltat tupakkaa ja istut tietokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Eli olet itsesi kanssa loppuelämäsi, poltat tupakkaa ja istut tietokoneella?
Onpas ilkeästi sanottu. En ole koskaan polttanut, olen puhelimella ja olen ollut mieheni kanssa 11 vuotta yhdessä. Opettele käytöstapoja, kiitos.
Kyllä. Olin noin 10 vuotta yhdessä ensimmäisen kanssa, nyt 10 vuotta toisen kanssa. Uskon, että suhteemme jatkuu koko loppuelämäni. Puhun siis käsistäni.
Meillä runsaat 27v avioliittoa takana. Uskon, että toisen kuolemaan asti olemme yhdessä.
Toivottavasti. Elämäni olisi paljon vaikeampaa ilman Kyllikkiä.
Kyllä, olemme olleet yhdessä kohta 32v.
Kyllä, siihen asti kunnes toinen kuolee. Takana 26v ja kaikenlaisia vaiheita. Onneksi ei annettu periksi kuten meinattiin yhdessä vaiheessa, nyt onnellisempia kuin koskaan <3
Kyllä uskon. Avioliitto on elämänmittainen liitto, näin ajattelen ja samoin ajattelee rakas vaimoni. Ei elämä aina täydellistä ole, mutta rakastan vaimoani ja en voi edes kuvitella tilannetta, jossa pettäisin vaimoani tai haluaisin erota.
Kyllä, olemme yhdessä joko minun tai kumppanini loppu elämän ajan.
Varmaankin. Olemme toistemme parhaat ystävät joten jos parisuhde väljähtyy on jäljellä vielä ystävyys ja kumppanuus. 25v yhdessä tähän mennessä.
Riippuu siitä kumpi potkaisee tyhjää ensimmäisenä. Yhdessä ollaan oltu 35 vuotta ja pääasiassa onnellisesti.
Uskon, neljännesvuosisata jo takana hyvällä menestyksellä.
Kyllä, sillä olen niin rikas että vaikka millaiseksi kuspääksi muuttuisin, ei puolisoni minua jättäisi.
Juu, yhdessä vuodesta -99. En usko enää suurempiin yllätyksiin mitä väleihimme tulee.
It's knowing that this can't go on forever
Likely one of us will have to spend some days alone
Maybe we'll get forty years together
But one day I'll be gone
Or one day you'll be gone
En usko, mutta se ei mielestäni tee suhteesta sen huonompaa. Kertaalleen pitkästä yli 20v suhteesta eronneena olen realisti sen suhteen ettei tämäkään välttämättä kestä tuota edellistä suhdetta pidempään.
Jos kaikki menee hyvin, haluan jatkaa yhdessä, mutta jos tulee ylitsepääsemättömiä ongelmia tyyliin toinen alkaa ryypätä, niin en aio sellaista katsella. Mulla on vain tämä yksi elämä.
Kyllä.