Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VHH ruokavalion aloittaminen

Vierailija
23.01.2015 |

Olen aloittanut maanantaina VHH-ruokavalion ja haluaisin kysyä, minkälaisia haittavaikutuksia ihmisille on VHH:sta aiheutunut? Itselläni alkoi nyt viidentenä päivänä tosi kova päänsärky, joka vissiin menee ohi kun keho tottuu.

Olenko ihan hakoteillä: olen itse kokenut, että karppaus on sitä että minimoidaan kaikki hiilarit ja vedetään hitokseen paljon rasvaa (pekonia, makkaraa, kermaa, voita) kun taas VHH-ruokavalio on enempi rasvatietoista. Eli VHH:ssakin jätetään turhat hiilarit pois, mutta rasvalla ei myöskään lotrata ylettömästi?

Kuulen mielelläni kokemuksia VHH:sta - kuinka paljon paino on pudonnut, missä ajassa ja kuinka kauan ruokavaliota on jaksettu noudattaa. Olen itse repsahtaja-luonne ja kymmenet painonpudotus-caset ovat päättyneet viimeistään parin kuukauden jälkeen, kun herkut on alkaneet taas maistua joka päivä. Miten karkkipäivän saa pidettyä vain yhdessä kohtuullisessa karkkipäivässä per viikko?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vain tuohon karkkiasiaan. Söin lähes 30 vuotta makeaa monta kertaa viikossa. Sitten olin 2 vk syömättä sokeria ja makeanhimo lähti kokonaan. Se palaa, jos syön liikaa makeaa, kuten viime jouluna, mutta lähtee taas pois parilla sokerittomalla viikolla. Vehnää voin syödä, Se ei minulla vaikuta asiaan.

Vierailija
2/3 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin karppaus=VHH. Toiseksi kehottaisin hankkimaan lisää tietoa ennen aloitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaapa vaikka Karppaus.infon ateriamatriisi ja aloittelijoiden keskustelupalsta, sieltä löytyy luultavasti vastaus käytännössä kaikkiin kysymyksiisi. Karppaus on sama asia kuin vähähiilihydraattinen ruokavalio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä