"Jos olisit mies, vetäisin sua turpaan" sanoi aviomies.
Alan olemaan tosi hämilläni. Meillä on suhde takkuilluit jo monta vuotta. Mies on sanonut minun olleen hänen elämänsä suurin virhe, katuvansa eniten sitä että jatkoi aikanaan minun kanssa. Syy siihen, on minun menneisyyteni. Se että olen tapaillut muita ennen häntä ja että minulla onn lapsi edellisestä suhteesta. Meillä on kaksi yhteistä lasta, ja he ovat syy jatkaa suhdetta, sanoi mies. Mies on alkanut viestittelemään eräälle miehelle vähintään 30viestiä päivässä. Aamusta kun herää, siihen kunnes menee nukkumaan. Viestien sisällöt ovat autoihin jne liittyvää. Hän haluaa nähdä tätä miestä mahdollisimman usein. Puhuu siitä ihaillen, silmät kiiluen hymystä suin. Kun hänelle sanoin, että hän alkaa kuulostamaan hiukan siltä että on ihastunut mieheen (=homo), niin mies suuttui. Sanoi useaan kertaan, että " jos olisit mies niin vetäisin turpaan sua!" Olen aika järkyttynyt. Olinko kohtuuton?
Kommentit (5)
Aina kannattaa haukkua aviomiestä homoksi. Varmasti parisuhde alkaa voimaan paremmin.
Sisarkunnan tuttu ja turvallinen sääntö numero yksi sanoo "jätä se sika". Tämä on ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan.
Tuo on totta, että naiset ansaitsisivat ajoittain pataansa, kunnolla.
En kannata väkivaltaa, mutta vmäiset naiset suorastaan kerjäävät itselleen ongelmia, ja sitten itketään kun jotain tapahtuu.
N31
Miksi haluat vielä jatkaa suhdettanne jos se on ollut huono jo vuosia?