särkynyt sydän :(
Pakko kirjoittaa tänne. Eli vähän yli vuosi sitten miesystäväni petti minua kerran kännissä. Tietenkin jätin hänet, vaikka meillä oli muuten ihan täydellinen ja ihana suhde. Ongelma on, että rakastan miestä vieläkin aivan liikaa. En ole pystynyt edes katsomaan muita miehiä. Jotenkin ällöttääkin ajatus, että pitäisi koskettaa jotain muuta miestä. Tämä mies oli ensirakkauteni. Asiaa ei helpota se, että tämä mies laittaa minulle vieläkin viestiä vuoden jälkeen ja kertoo kuinka rakastaa minua ja teki maailman isoimman virheen pettäessään. Ei kuulemma kännissä vaan tajunnut miettiä seurauksia. Olen joutunut syömään masennuslääkkeitä, koska tuntuu että en selviä tästä ikinä. Ikävä ei ole vuodessa hävinnyt mihinkään. Eikä rakkaus. Terapia ei ole minulle vaihtoehto. Olen itsekkin hoitoalalla ja tiedän nämä terapia jutut. Pääseekö tästä ikinä yli :(
Kommentit (16)
Keksi joku oma laulu, ja ala hoilaamaan sitä! Tässä aihiota:
Mä kerran pierasin, ihan vähän vain, se varren kanssa rävähti, housuun asti ain. Ei siinä muukaan auttanut, housut vaihtoon vain. Se paskatahra muistonain, häärin nyt mä vain...
Siitä eteenpäin. Kunnolla karjut, niin että naapurikin kuulee! Se auttaa.
Yrittää uudestaan, virheitä tekevät kaikki, mutta kaikki eivät opi niistä...
Onhan sulla vaihtoehtona tietenkin ottaa mies takaisin. Mutta jos erosta yli vuosi niin se on kyllä tässä ajassa käynyt höyläämässä muitakin. Kestäisitkö sitä?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:49"]
Onhan sulla vaihtoehtona tietenkin ottaa mies takaisin. Mutta jos erosta yli vuosi niin se on kyllä tässä ajassa käynyt höyläämässä muitakin. Kestäisitkö sitä?
[/quote]
Mitä sitten? Ei järvi soutamalla kulu.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:42"]
Mä kerran pierasin, ihan vähän vain, se varren kanssa rävähti, housuun asti ain. Ei siinä muukaan auttanut, housut vaihtoon vain. Se paskatahra muistonain, häärin nyt mä vain...
[/quote] tämä sai itse asiassa nauramaan...:)
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:49"]
[/quote] no jos näin alkaa ajattelemaan niin onhan mies pannut ties ketä jo ennen meidän suhdetta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:42"]
[/quote] tämä sai itse asiassa nauramaan...:)
Ap
[/quote]
No hyvä :)
t.Mies
Nytkin itken kun tätä kirjoitan. Eikö tämä ikinä lopu. Voi niitä onnellisia joidenka rakkaus kuolee heti, kun saa tietää kumppanin pettäneen. Pahinta tässä on se että miehessä ei ollu MITÄÄN muuta vikaa! Ei sitten mitään. Olin niin onnellinen hänen kanssaan. :(
Ap
Sullahan on tasan 2 vaihtoehtoa. Otat takaisin tai et. Miehiä löytyy kyllä, jotka ovat ihan yhtä hyviä kuin tuokin.
Ole tyytyväinen ettei ole lapsia. Siitä se soppa syntyisi.
On kokemusta.
t.Mies
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:33"]Terapia ei ole minulle vaihtoehto. Olen itsekkin hoitoalalla ja tiedän nämä terapia jutut. Pääseekö tästä ikinä yli :(
[/quote]
"Hieno" asenne hoitoalalla työskentelevältä. Siinähän kärsit.
www.facebook.com