Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kerro työpaikkasi hiljaisimmasta työntekijästä

Vierailija
14.02.2015 |

millainen hän on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
2/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin ketju meille hiljaisille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hiljaisin. En puhu turhia kenenkään kanssa ja kahvitunnit vietän yksin. Ei kiinnosta olla osallisena duunidraamaan. Kukaan ei tunne minua ja hyvä niin.

Vierailija
4/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No outo se on. Me aina kahvihuoneessa lasketaan leikkiä siitä. Sillä on aina samanlainen makaronimössö lounaana ja likaiset silmälasit. Hiukset vähän rasvaiset. Oikein inhottaa, että työhuoneeni on hänen naapurissaan.

Vierailija
5/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:32"]Minä olen hiljaisin. En puhu turhia kenenkään kanssa ja kahvitunnit vietän yksin. Ei kiinnosta olla osallisena duunidraamaan. Kukaan ei tunne minua ja hyvä niin.
[/quote]
Sähän oot sitten tosi hyvää seuraa!

Ihan huippu työkaveri. :D Hah!

Vierailija
6/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut meistä tykkää keskittyä olennaiseen eli töihin. Siitä minä palkkani saan enkä paskanjauhannasta. Yksityiselämäni pidän erillään työelämästä.

3

Vierailija
7/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä.

Vierailija
8/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. On itsekseen työhuoneessa. Ei koskaan käy taukotilassa. Hän on...hiljainen?

Vierailija
9/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen, vähän huomaamaton.

Vierailija
10/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:38"]No jotkut meistä tykkää keskittyä olennaiseen eli töihin. Siitä minä palkkani saan enkä paskanjauhannasta. Yksityiselämäni pidän erillään työelämästä.

3
[/quote]
Niin totta! Voihan niitä töitä toki tehdä myös naama norsun *tulla. Kotona olet varmasti samanlainen nurkassa nyyrääjä.

Vierailija
11/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. En halua keskustella. Viihdyn parhaiten yksinäni.

Vierailija
12/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on meistä viimeisimpänä aloittanut kyseisessä työpaikassa. Aloitti vuodenvaihteen jälkeen työt meillä. Oikein mukavan oloinen ja aina vaan mukavammalta vaikuttaa, mitä enemmän tulemme tutuiksi :)

Vierailija
13/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

reipas mutta vähäsanainen, vaatimaton, fiksumpi mille vaikuttaa :D

Vierailija
14/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:38"]No jotkut meistä tykkää keskittyä olennaiseen eli töihin. Siitä minä palkkani saan enkä paskanjauhannasta. Yksityiselämäni pidän erillään työelämästä.

3
[/quote]
Niin totta! Voihan niitä töitä toki tehdä myös naama norsun *tulla. Kotona olet varmasti samanlainen nurkassa nyyrääjä.
[/quote]

Tuollaisten tyyppien takia viihdynkin itsekseni töissä :D
Ja muuten hymy naamalla. Ei vaan kiinnosta,kun ämmät jauhaa miten typeriä niiden miehet on. Voi katsos olla ihan onnellinen ja kiva tyyppi vaikkei osallistu vaivaannuttaviin duunikeskusteluihin ;)

Vierailija
15/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös mitä teette työksenne! :)

-AP

Vierailija
16/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:57"]

Kertokaa myös mitä teette työksenne! :)

-AP

[/quote]

:)

Vierailija
17/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaperäinen ihminen, ei kerro mitään itsestään, mutta todella ystävällinen!

Vierailija
18/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:34"]

No outo se on. Me aina kahvihuoneessa lasketaan leikkiä siitä. Sillä on aina samanlainen makaronimössö lounaana ja likaiset silmälasit. Hiukset vähän rasvaiset. Oikein inhottaa, että työhuoneeni on hänen naapurissaan.

[/quote]

Aika hyvin osui :) mutta jos aina samanlainen, niin en ole vissiin mä :/

Vierailija
19/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olisi kiva kuulla lisää

Vierailija
20/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei yleensä käy kahvipausseilla vaan juo teetä työpöytänsä ääressä. Hän ei varmaankaan tiedä, millaista small talkia kävisi työkavereittensa kanssa jotka juttelevat lapsistaan ja puutarhanhoidosta, koska hänellä itsellään ei ole lapsia eikä puutarhaa.

Hän vaikuttaa pitävänsä työstään ja on työpaikalla ensisijaisesti keskittymässä siihen. Työkaverit hyväksyvät hänet sellaisena kuin hän on ja suhtautuvat luontevasti tekemättä suurta numeroa siitä, jos joskus suvaitsee saapua kahville toisten kanssa.

Joillekin varsinkin introverteille voi olla energiaa syövää jos pitää kahdesti päivässä huolehtia itsensä kahvitilaan ja siellä saada aika kulumaan kun mieluummin keskittyisi töihinsä.