Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun sai tietää mun huulitäytteistä

Vierailija
08.11.2021 |

Täytin huulia 0.5ml vuosi sitten. Ollaan seurusteltu 6kk. Nyt mainitsin sivulauseessa asiasta. Suuttui ja sanoi että tästä olisi pitänyt kertoa aiemmin. Itselle tämä reaktio tuli puskista

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ainakin tuossa asiassa kiinnostaisi ainoastaan se kuinka paljon tuhlataan rahaa pinnallisiin ulkonäkö asioihin

Tossahan se kirjoitti että vuosi sitten täyttänyt 0.5ml

Paljon tuo 0.5 ml on euroissa?

Vierailija
22/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa et miten vääristynyt käsitys ihmisillä on kauneuskirurgiasta ja -hoidoista. Ollaan vaan katsottu jotain tv-sarjoja ja mielikuva on superisoista huulista tai epäluonnollisista megatisseistä. Itsellänikin on botoxia otsassa eikä kukaan sitä arvaa. Myös nenästä on leikattu kyhmy ja nenä oikaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lapselliselta mieheltä. Itselle tehtiin rintojen kohotusleikkaus 3v sitten enkä oo edes maininnut asiasta nykyiselle

Miten ei ole huomannut sitä? Eikö sulle jäänyt arpia? (Minulle tehtiin kohotus 6vko sitten ja mietin, jääkö arpi näkyviin.)

Tää on aika yksilöllistä, itse käytin leikkauksen jälkeen retinolia arville ja sitten laserilla myös hoidettiin niitä. Ihonväri on myös tosi vaalee ja samanvärinen kuin arvet niin ei erotu

Kiitti! Retinolia onkin kaapissa, voisin laittaa sitä. Teippasin muutaman viikon vähemmän kuin suositeltiin, koska sain teippien liimasta allergiaa.

Vierailija
24/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin komeaan mieheen. Katsoin, että on just semmoset ihanan täyteläiset huulet, suora nokka ja tuuheat ripset kuin olen omalle lapselle aina halunnut. Samoin on minulla itsellänikin. 

No, tehtiin lapsi ja vauva onkin kyömynokkainen viivahuulinen olmi?!

Ihmettelin asiaa ja selvisi, että mies onkin oikeasti sen näköinen, ja muokannut piirteensä aikuisena kirurgisesti, jonka lisäksi pitää ripsissä värjättyjä tuuhennoksia. Suoraan sanoen tunnen itseni huijatuksi. 

Vierailija
25/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun keho on sun keho etkä oo tilivelvollinen tollaisesta asiasta. Huulitäytteet on lähes sama asia mitä vaikka hiusten värjäys

No ei kyllä ole sama asia.

Vierailija
26/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle miten huulien täyttö eroaa esim tatuoinnin ottamisesta, hiuksien värjäyksestä tai esim noista kulmakarvojen pigmentoinnista? Tai vaikka meikkaamisesta?

Vierailija
27/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee, ETTÄ OLET VAIHTAMASSA ROTUA. SUKUPUOLTA JA VAIKKA MITÄ. KOHTA KASVAA KALU PERSEESEEN.

Vierailija
28/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ongelma ihmisillä on tämänkin asian suhteen :D ovatko jotkut oikeasti noin tyhmiä? 

Kommenttikenttä täynnä samaa kaakatusta. Puoli milliä jos laittaa huuleen niin siellä on sitten vuoden päästä 5 millin ankkahuulet aivan sataprosenttisesti, mammojen mielestä.

Muistakaa, että omaa ulkonäköä ei saa muokata missään nimessä. Tai ehkä se sitten kuitenkin on jokaisen ihmisen oma asia. 

/Ennen kuin kukaan huutelee mitään mistään, ei ole minkäänlaisia täytteitä tai operaatioita tehty minulle. 

Vierailija
29/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastuin komeaan mieheen. Katsoin, että on just semmoset ihanan täyteläiset huulet, suora nokka ja tuuheat ripset kuin olen omalle lapselle aina halunnut. Samoin on minulla itsellänikin. 

Ihmettelin asiaa ja selvisi, että mies onkin oikeasti sen näköinen, ja muokannut piirteensä aikuisena kirurgisesti, jonka lisäksi pitää ripsissä värjättyjä tuuhennoksia. Suoraan sanoen tunnen itseni huijatuksi. 

Olitpas pinnallinen kun rakastuit ulkonäköön :(

Vierailija
30/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, moralistit vauhdissa taas... Ap tekee kropallaan mitä haluaa, eikä sitä tarvitse kenellekään raportoida. Hyvä vaan, kun kauneudenhoitomenetelmät kehittyvät ja jokainen voi valita mieleisensä. Mies valittaa ihan turhasta. 

Ei teitä ketään oikeasti haittaa, jos jollakin on kropassaan minimaalinen määrä täyteainetta. Haluatte vain päästä tuomitsemaan naisen taas jostain hatusta vedetystä syystä. Joko kauneutta ei hoideta tarpeeksi, sitä hoidetaan liikaa, liian vähän tätä, aivan liikaa tuota, väärin väärin väärin. Kukaan ei kaipaa luentojanne, kaatakaa päähänne vaikka ämpärillinen vettä että hattunne kukat pysyvät reippaina. 

Vierailija
31/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin heti sioille tuollaisen naisen.

Vierailija
32/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitpas pinnallinen kun rakastuit ulkonäköön :(

En rakastunut ulkonäköön, mutta minulla on standardini. Ulkonäöllä on merkitystä siinä, kenestä kiinnostuu.

Vierailija
33/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvoilla ei ole kyömyneniä, joten muista tuo seuraavalla kerralla, kun puhut palturia.

Vierailija
34/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se täyte vuotta pysy? Itse oon ollut siinä uskossa et max puol vuotta, niin mitä se miehelle kuuluu edes.

Vierailija
35/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi luonnonkauniin naisen.

Vierailija
36/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin olisi sinusta kiinnostunut, jos olisi heti nähnyt että olet viivahuuli.

Huijari.

Vierailija
37/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin inhottaisi suudella ihmistä, jolla on huulitäytteet. Koko ajan sitä miettisi, milloin sieltä "purskahtaisi" vahingossa vähän täytteitä ulos jos vaikka näykkisi tai imisi liian kovaa. Hyi saasta.

Vierailija
38/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lapselliselta mieheltä. Itselle tehtiin rintojen kohotusleikkaus 3v sitten enkä oo edes maininnut asiasta nykyiselle

Jos tulee oireita ja korjausleikkaus niin voi olla pakko kertoa.

Vierailija
39/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvoilla ei ole kyömyneniä, joten muista tuo seuraavalla kerralla, kun puhut palturia.

Turha alapeukuttaa, tuo on totta.

Vierailija
40/50 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin olisi sinusta kiinnostunut, jos olisi heti nähnyt että olet viivahuuli.

Huijari.

"Miehet eivät ole pinnallisia, miehiä kiinnostaa kaikenlaiset naiset"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan