Tykkääkö vegaanit siis syödä paistettua tofua puikulaperunoiden kanssa?
Toisessa ketjussa ajateltiin häissä tarjota vegaanille sellaista. Onko tuo siis ihan oikeasti jotain mitä vegaani mielellään syö häissä?
Kommentit (8)
Mikä pakkomielle sinulla on niihin puikulaperunoihin?
Jos tofu on hyvin tehty, niin mikä jottei. Olisin tyytyväinen siitä, että edes jotain on koitettu tarjota, eikä tyylillä "nypit siitä vihersalaatista fetat pois 🙂".
En ole syönyt ikinä tuollaista yhdistelmää. Äkkiseltään ajateltuna vaatisi ehkä kastikkeen?!
Syön tofun kasvisten, pastan, nuudelin tai riisin kanssa, ei ole tullut mieleen tehdä perunoiden kanssa. Mutta varmaan voisi toimiakin, mutta ehkä se kastike vois myös olla hyvä lisäksi.
Kyllä minusta on ihan sama mitä syö jos juhlissa tms on otettu huomioon se, että olen vegaani. Kaikki käy :)
Vierailija kirjoitti:
Jos tofu on hyvin tehty, niin mikä jottei. Olisin tyytyväinen siitä, että edes jotain on koitettu tarjota, eikä tyylillä "nypit siitä vihersalaatista fetat pois 🙂".
Onko jotain takuuvarmaa keinoa jolla aloittelijakin voisi helposti ja nopeasti tehdä tofun hyvin?
Savustettu tofu voisi mennä myös jakeluun hyvin?
Vähintään kastiketta lisäksi!! Ja jalotofusta ja sinisestä keijusta sekoitettu munavoi sulhas/karjalanpiirakoiden päälle. Jotain höyrytettyjä miniporkkanoita ja nopeasti paistettujen lehtikaalin kokonaisia oksia, tofun, perunoiden ja kastikkeen kanssa niin veget tykkää ja kaunis värikäs annos. Unohtamatta alkoholittomia ja eläimettömiä kuoharia, punkkua ja valkkaria, löytyy Alkosta, and fits for all.
No miksei. Kuulostaahan tuo vähän aneemiselta, mutta en minä sinne häihin varsinaisesti syömään tule. Olen itse oikein hyvä kokki, mutta arvostaisin kyllä sitä että edes jotain on yritetty.