Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitä yksin vauvakuumeesta?

Vierailija
23.01.2015 |

Eli minulla ollut vauvakuume jo yli vuoden. Miehen kanssa jätettiin ehkäisy pois heinäkuussa yhteisymmärryksessä, mutta huomasin että seksin määrä vain väheni koko ajan miehen taholta. Kysyin monta kertaa että kaduttaako häntä päätös ja että aloitanko sittenkin pillerit uudestaan? Mies sanoi aina että ei. Nyt tammikuussa pohdin ääneen että jos nyt joskus tässä tulisin raskaaksi niin olisikohan kauhean tiukkaa taloudellisesti, koska minä opiskelen viimeistä vuotta, mutta mies tienaa yli 4000€ kuussa. Mies vaan totesi että voisin nyt aloittaa taas pillerit, olin aivan äimänkäkenä..... No menin jotenkin shokkiin ja sydäntä särki kun ajattelin ettei sitä vauvaa nyt sitten tulekaan. Aloitin pillerit taas viikko sitten. Nyt viikon ajan olen ollut kiukkuinen ja itkuinen ja ihan hirveä vauvakuume. Kaikki kaverit tiineytyy yms.... Illalla yritin jutella asiasta miehelle kun hän kysyi miksi olen niin itkuinen ja surullinen. Kerroin miten asia on ja hän tokaisi että eihän se tunne noin kova voi olla... Ehkä vedän nyt hernepussin turhasta nenään, mutta satuttaa henkisesti kun toinen ei edes halua ymmärtää olotilaani. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:19"]Mies vaan totesi että voisin nyt aloittaa taas pillerit, olin aivan äimänkäkenä..... No menin jotenkin shokkiin ja sydäntä särki kun ajattelin ettei sitä vauvaa nyt sitten tulekaan. Aloitin pillerit taas viikko sitten.

[/quote]

Etkö mitään keskustelua pystynyt saamaan aikaiseksi, vaan shokissa teit kuten ehdotettiin? Jos teillä olisi lapsi, pystyisittekö keskustelemaan kasvatuksesta?

Vierailija
2/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiineytyy? Onko sinulla lehmiä kavereina?

Itse aiheesta: tunne on todella kova, mutta ei tuossa muu auta kuin odotella että mieskin on täysillä mukana. Sillä aikaa keksi itsellesi kiva uusi harrastus, se auttaa kestämään (tätähän kysyit). Äläkä hankita asiasta miehellesi, huomaat sitten kun hän on valmis. Kuumeilin itse 22-vuotiaasta 27-vuotiaaksi, joten tiedän mistä puhun. Mies hyppäsi mukaan kuumeiluun vasta kun olin 26, mutta nyt onkin ihanaa odottaa esikoista kun mieskin on aivan täysillä mukana odotuksessa ja oli jo kuumeilussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankita = jankuta.

Vierailija
4/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä miehesi kanssa. Se on vain TUNNE.

Vierailija
5/5 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi ihmeessä otit pillerit taas käyttöön??? jätä hyvä ihminen ne pois äläkä alistu miehen jyrättäväksi