Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono idea kirjoittaa psykologille?

Vierailija
08.11.2021 |

Onko ihan tyhmä idea kirjoittaa ja lähettää psykologille kirje tämän työsähköpostiin? Siis kun olen käynyt psykologilla jo pari kertaa mutta uskaltaisin avautua paremmin kirjoittamalla. Onko psykologilla edes aikaa sellaiseen että hän lukisi juuri minun kirjeeni jo ennen kuin mulla on seuraava aika?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä etukäteen. Voi olla, että hänellä ei ole lupaa käsitellä potilaiden asioita sähköpostitse.

Vierailija
2/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kirjoittaisit paperille ja ojennat sen käteen seuraavalla vastaanotolla? (koneella kirjoitettu ja tulostettu jos oma käsiala on huono)

Mutta ei varmaan mitään romaania, jotta jaksaa lukea. Itse kirjoittaisin ehkä puoli sivua, maksimissaan sivun. Tai aiheita joita haluaisin käsitellä ihan vain ranskalaisilla viivoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun olisi parempi kirjoittaa vaan päiväkirjaa..

Ei psykoja kiinnosta kenenkään romaanit. Tai edes itse ns asiakkaat.

Vierailija
5/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette tekemisissä noiden puoskareiden kanssa?

Vierailija
6/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kysyä siltä psykologilta, että sopiiko se.

Vierailija
7/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte sopia asiasta, saat häneltä kyllä vastauksen ja perustelut miksi kirje sopisi tai ei sopisi asiakassuhteeseenne.

Vierailija
8/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kognitiivisen psykoterapian ja siihen kuuluu monenlaisia tehtäviä, myös kirjoittamista. Kävin myös elämänhistoriani tärkeillä paikoilla terapeutin kehotuksesta.

Vierailija
9/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on psykoterapeutin kanssa sopimus, että saan kirjoittaa hänelle työsähköpostiin. Kannattaa kysyä lupa. Mutta kirjoita nyt ihan oikea kirje ja anna se seuraavalla kerralla hälle.

Vierailija
10/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko-millekään ei kannata kertoa tai kirjoittaa mitään. Olet pian ympäripyöreässä lehmänmahanpehmeässä huoneessa nauttimassa relaksantteja kukallisella paituliinissa jossa hihat on sidottu selän taakse.

Vierailija
11/11 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä etukäteen. Voi olla, että hänellä ei ole lupaa käsitellä potilaiden asioita sähköpostitse.

Äh, en tajunnut ajatella tuollaista :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän