Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona alkanut pelottamaan

Vierailija
08.11.2021 |

Lähinnä se, jos me molemmat teinin vanhemmat saadaan korona ja kuollaan. Kun hänellä ei muita omaisia ole.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pääsee sitten lastenkotiin. Ei Suomessa orpolapsia kadulle jätetä.

Vierailija
22/36 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronakuolemia yhteensä 1302

"5. Tapaturmat aiheuttivat 2 400 ihmisen kuoleman vuonna 2018"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte te kuolla kolarissakin.

Näin kävi tutulleni, hän oli yksinhuoltaja. Pojalla ei omaisia. Hän oli kyllä juuri täyttänyt 18, mutta sellainen kaveriton onneton ressukka, josta ei ollut omia asioitaan hoitamaan. En tiedä mitä hänelle tapahtui äidin kuoleman jälkeen.

Vierailija
24/36 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja ei varmasti ole ottanut rokotetta vieläkään.

Vierailija
25/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon turtunut henkisesti. Kai se on joku psyykkinen suoja. Kohta 2 vuotta töissä ihmisten keskellä.

Vierailija
26/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alotuksessa nähdään, kuinka media on saanut ihmiset jo aivan sekaisin. : (

Tuossa pelkäämisessä ei ole mitään järkeä enää. Ei yhtään mitään. 

Tilastoja kun katsot, joita harva enää katsoo, näet että alle 50-vuotiaita on koronaan kuollut Suomessa VUODEN AIKANA 8 kpl. !!! 8 kpl !!! Kun ihmisiä kuolee 53 000 vuodessa Suomessa!! Mut ketään ei ne kiinnosta?

Sulla ei ole mitään syytä tuohon pelkoon. Ei yhtään mitään. Ennemmin liukastut kotona ja lyöt pääsi, kuin kuolet koronaan. 

Nyt niitä valoja päälle, kiitos! 

Vierailija
27/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkäisin nykyään enemmän piikkejä  kuin koronaa, sen verran karuja juttuja kuullut rokotteista. Itse en ole ottanut rokotetta enkä ota. 

Miksi luet hörhöjuttuja?

Miksi et itse käytä aivojasi? 

Vierailija
28/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote se vasta pelottaakin. Mitäs JOS se aiheuttaa jonkin elinikäisen sairauden...tai kuoleman? Näistä uhkakuvista on varoiteltu laajalti jo pitkään ja silti rumba vaan jatkuu.

Vierailija
29/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha 06 kirjoitti:

Rokote se vasta pelottaakin. Mitäs JOS se aiheuttaa jonkin elinikäisen sairauden...tai kuoleman? Näistä uhkakuvista on varoiteltu laajalti jo pitkään ja silti rumba vaan jatkuu.

Tarkoitat kai että maallikot ovat uskoneet kaikenmaailman YouTube-videoita joita tehtailevat entiset julkkikset ja tärähtäneet vaihtoehtohoitajat ja menneet siksi paniikkiin?

Vierailija
30/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronakuolemia tähän mennessä Suomessa 1399.

Siitä huolimatta, että niitä on yritetty estää erilaisilla rajoituksilla, suosituksilla ja rokotteilla.

Vierailija
31/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluuta entiseen normaaliin ei ole, sanoi itse Klaus.

Vierailija
32/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkäisin nykyään enemmän piikkejä  kuin koronaa, sen verran karuja juttuja kuullut rokotteista. Itse en ole ottanut rokotetta enkä ota. 

Miksi luet hörhöjuttuja?

Miksi et itse käytä aivojasi? 

Nanopartikkelit sulattaneet.

Vierailija
33/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha 06 kirjoitti:

^ Sitäkin, monen eri asiantuntijan varoitusten ja monien muiden kirjoittelijoiden varoitusten lisäksi, mukaanlukien monet tilastot jotka osoittavat että tässä on meneillään aivan toisenlainen rokote kuin mihin on totuttu menneinä vuosikymmeninä.

Suurilla väkimäärillä kautta maailman on omat pelkonsa näihin rokotteisiin liittyen ja suuret väkimäärät protestoivat pakkolakeja vastaan maailmalla.

Lyhykäisyydessään: olipa tietolähde mikä tahansa, kaiken tähänastisen tiedon vuoksi on huoli herännyt että miten tässä käykään näiden rokotteiden kanssa. En ole yksinkertaisesti uskaltanut ottaa näitä piikkejä vielä, mutta saatan hävitä tämän viivytystaistelun vielä jos tulee tarpeeksi pakko omalta kannaltani ottaa näitä. 

Ihan turhaan vinoilet siinä. En tarvitse vinoilujasi. Seuraan eri medioita Maikkarista MV-lehteen, Youtubesta Tokentubeen, Twitteristä tämän palstan vittuilijoihin. Näyttää pahasti siltä että rokote itsessään on monihyväinen terveysriski ja sen varjolla ollaan rakentamassa jotain paljon kauheampaa kuin missä Aleksanteri Suuri, Rooman keisarit, Tsingis-kaani, Napoleon, Hitler ja Stalin epäonnistuivat.

Ja sun tietolähde?

Vierailija
34/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA PELÄTÄ IHAN HELVETISTI!

Vierailija
35/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronakuolemia tähän mennessä Suomessa 1399.

Siitä huolimatta, että niitä on yritetty estää erilaisilla rajoituksilla, suosituksilla ja rokotteilla.

Luku on pieni verrattuna vaikka Ruotsiin. Ruotsissa kuollut koronaan yli 15 000. Suurin osa ensimmäisen aallon aikana.

Joten olemme jotain tehneet oikein. Aina voi parantaa. Rokotukset, turvavälit, maskit, hygienia. Noilla keinoilla torjutaan muitakin virustauteja.

Vierailija
36/36 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai meinaat että ne kaikki tädit, sedät ja serkut kuolee samalla kertaa kuin tekin.

Eihän ne teiniä luokseen asumaan ota, jos minä ja lapsen isä kuollaan.

No sit ne laitoksessa kunnes ovat täysikäisiä. Ethän sä voi tietää vaikka kuolisitte huomenna ihan muista syistä. Kuolemanpelko on yksi tiehimmista peloista.