Korona alkanut pelottamaan
Lähinnä se, jos me molemmat teinin vanhemmat saadaan korona ja kuollaan. Kun hänellä ei muita omaisia ole.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
No eksäsi on sentään rokotettu. Se ei kuole, vaikka tietysti voi sekin sairastua.
Sitä ei tiedä, se on niin huonossa kunnossa.
Ai meinaat että ne kaikki tädit, sedät ja serkut kuolee samalla kertaa kuin tekin.
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaat että ne kaikki tädit, sedät ja serkut kuolee samalla kertaa kuin tekin.
Eihän ne teiniä luokseen asumaan ota, jos minä ja lapsen isä kuollaan.
Juu älä vaan ota rokotetta. Parempi se on toki kökötellä pelkäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Uutisten perusteella tämä on paitsi mahdollista, niin myös todennäköistä.
Itse pelkäisin nykyään enemmän piikkejä kuin koronaa, sen verran karuja juttuja kuullut rokotteista. Itse en ole ottanut rokotetta enkä ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ollutkaan kysymys. Ei ne silti lakkaa olemasta pojan omaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkäisin nykyään enemmän piikkejä kuin koronaa, sen verran karuja juttuja kuullut rokotteista. Itse en ole ottanut rokotetta enkä ota.
Miksi luet hörhöjuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei Valista tarvitse erikseen yllyttää. :)
Se uskoo joka tapauksessa mieluummin nettihörhöjä ja salaliittoteoreetikoita kuin tutkijoita ja asiantuntijoita. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
No miksi sitten kirjoitit, ettei pojalla ole omaisia?
Mä odotan oikeastaan kiinnostuneena, mitä tapahtuu kun Valis jossakin vaiheessa sen koronan saa.
Ota rokote, käytä FFP2 tai FFP3-suojausluokan hengityssuojainta sisätiloissa ja pyydä sitä teiniäkin käyttämään. Tällä hetkellä lapset pelkäävät ihan hirveästi sairastuttavansa vanhempansa ja vasta sen jälkeen sairastuvansa itse. Kaikki pysyvät paremmin terveinä, kun uhkaan suhtaudutaan vakavasti ja sitä torjutaan huolellisesti.
Marinin "ohi on" -höpinät ovat toiveajattelua.
Ei korona pelota. En rokotettu ja turhaa on koronaa korostettu. Rokotetta en aio ottaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan oikeastaan kiinnostuneena, mitä tapahtuu kun Valis jossakin vaiheessa sen koronan saa.
Odotat tietysti kamalasti mun kuolemaa. Se ei mua haittaa, jos lapsi ja isänsä jää henkiin.
Älä ole tuollainen hysteerikko. Pelko ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään.
No miksi sitten kirjoitit, ettei pojalla ole omaisia?
Tarkoitin ettei ole sellaisia omaisia, jotka ottaisivat teinin luokseen asumaan, jos me vanhemmat kuollaan.
No eksäsi on sentään rokotettu. Se ei kuole, vaikka tietysti voi sekin sairastua.