Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputori Lanttila, Vantaa

Vierailija
22.01.2015 |

Onko kukaan käynyt tuolla uudessa Lanttilassa vielä? Millainen on? Onko iso, paljonkin pöytiä? Onko kävijät löytänyt jo tuonne, ts. onko siellä jo paljon myytävää ja kannattaako mennä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt en oo ihan varma siitä koosta, matalampi katto ainakin niin tuntu pienemmälle :-D

Muuten varmasti hyvä kirppis kunhan tavaraa tulee lisää. Ja totta, eipä tääl pk-seudulla ole mitään hyviä kirppiksiä... jos oon halunnut tehdä löytöjä lähden aina Kerava-Järvenpää suunnalle. Siellä parhaimmat kirpputorit!

2

Itse oon tehny kans hyviä löytöjä Järvenpäästä helmi kirppikseltä

Vierailija
42/51 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni edelleen taso kovin alhainen ja ei tee mieli käydä

Vierailija
44/51 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensi kertaa pöytä täällä. Kirpputoreja olen pitänyt jo 17 vuotta. Lanttila oli huono kokemus. Palvelu oli ystävällistä mutta myyntipöydän huonoja ja huonosti ratkaistu. Mm rekkitilaa on tosi vähän ja rekki on " jaettu" toisen pöydän kanssa. Jos toinen pöydänputäjä on epäsiisti , on omaa pöytää vaikea pitää kunnossa. Asiakkaita on paljon ja pöytävuokra on kallis, mutta myynti todella huonoa. Huonoin myynti ehkä koskaan. Myös asiakkaana kokemus oli huono. Pöydistä on vaikea löytää mitään. Valitettavasti en voi suositella paikkaa.

Vierailija
45/51 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntipöytiä näyttää olevan laidasta laitaan - hyviä ja huonoja. Osassa vaatteet ja tavarat siististi järjestyksessä, osassa hujan hajan. Itselläni myynnissä nyt siistikuntoisia (muutaman tyytyväisen asiakkaan suusta kuultuna) perus vauvan/lastenvaatteita koot noin 50-110cm ja hinnat alkaen 50 senttiä, vain muutama kalliimpi seassa. Itse en ihan joka päivä ehdi pöytää siistimään, joten voin vain toivoa että pysyy siedettävässä kunnossa jos vain joka toinen päivä käväisee. Pöydästä 517 löytyy la 13.5.2017 asti (tai niin kauan kuin riittää sillä ekoina päivinä on jo isot pinot ostettu pois) ;)

Vierailija
46/51 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntipöytiä näyttää olevan laidasta laitaan - hyviä ja huonoja. Osassa vaatteet ja tavarat siististi järjestyksessä, osassa hujan hajan. Itselläni myynnissä nyt siistikuntoisia (muutaman tyytyväisen asiakkaan suusta kuultuna) perus vauvan/lastenvaatteita koot noin 50-110cm ja hinnat alkaen 50 senttiä, vain muutama kalliimpi seassa. Itse en ihan joka päivä ehdi pöytää siistimään, joten voin vain toivoa että pysyy siedettävässä kunnossa jos vain joka toinen päivä käväisee. Pöydästä 517 löytyy la 13.5.2017 asti (tai niin kauan kuin riittää sillä ekoina päivinä on jo isot pinot ostettu pois) ;)

Täytyy kehua, että lastenvaatteet ovat käyneet todella hyvin kaupaksi ja jäljellä on enää rippeet siitä valtavasta vuoresta jonka vein myyntiin (joitakin lastenvaatteita on pöydästä kadonnut, mutta en usko että kukaan 50 sentin vaatteita varastelee vaan epäilen niiden vain kulkeutuneen vääriin pöytiin). Nyt olen vienyt myös naisten koon 34 & 36 housuja, farkkuja ja paitoja sekä miesten housuja, farkkuja huppareita. Pöytä on toistaiseksi pysynyt ihan kohtuu hyvässä kunnossa vaikka en joka päivä tosiaan ole järjestellyt. Osa vaatteista on laatikoissa mikä auttaa järjestyksen pysymisessä. Myöskin olen koittanut malttaa olla viemättä liikaa vaatetta kerralla myyntiin.

Vierailija
47/51 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan käynyt tuolla uudessa Lanttilassa vielä? Millainen on? Onko iso, paljonkin pöytiä? Onko kävijät löytänyt jo tuonne, ts. onko siellä jo paljon myytävää ja kannattaako mennä?

Onko tämä sellainen huonosti piilotettu mainos?

Vierailija
48/51 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät haukkuu ja arvostelee kuuluvalla äänellä asiakkaita kassalla. Kunnon juorurinki..

Vierailija
49/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kirppis pääkaupunkiseudulla ehdottomasti Tuusulan Femmatori. Todella siisti, ei saa levitellä tavaraa lattioille, niinkuin Lanttilassa on aina ollut todellinen epäjärjestys. Femmatori on tosi siisti, hyvää tavaraa aina myyntipöydät täynnä ja todella paljon ostajia.

Femmatorilla tosiaan kaikki toimii, halpa hyvä kahvila.

Kauppa käy jos hinnat ovat kohdallaan.

Vierailija
50/51 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään tuolla Lanttilassa, asiakkaita kourallinen, paljon tyhjiä pöytiä, vaikutti ihan kuolleelta paikalta. Onko meno aina tämmöinen siellä, ei kyllä edes ostettavaa löytynyt. Eipä tarvitse enää vaivautua.

Vierailija
51/51 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin viimein tieni uuteen Lanttilaan. Paikoitellen oli tyhjiä pöytiä ja uuden krääsän myyjiä, mutta yllätyin miten paljon oli ihan hyvääkin tavaraa. Luulen, että paikan aktiivisuus vaihtelee vähän vuodenajan ja juhlapyhien mukaan. Nytkin on varmaan monella valmistujaiskiireitä ja muita, niin ei ehdi kirppistelemään. Mutta vinkkinä, että just siksi nyt voi tehdä hyviä löytöjä (monessa pöydässä oli myös -50 % aleja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi