Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULMAKARVAT VAALEIKSI!

Vierailija
22.01.2015 |

Kulmani ovat tässä muutavan vuoden aikana tummuneet luonnostaan sen verran, että väri alkaa olla omaan silmääni turhan tumma. Olen itse hyvin vaalea (vaalea iho, vaaleat hiukset...) ja tummat kulmat saavat minut näyttämään tuimalta ja ne myös tekevät silmien alueesta hyvin raskaan näköiset.

Olen myös mieltynyt kovasti todella vaaleisiin kulmakarvoihin ja haluaisin kokeilla omieni värjäyttämistä. Onko kenelläkään kokemusta kumien vaalennuksesta? Kaikki neuvot ovat tarpeen! Keltaisia kulmia en halua, vaan mieluiten sellaiset kylmän vaaleat. Onko ihan hullu ajatus kokeilla värjätä hiustenvaalennusaineella? Tietysti todella varovaisesti ettei vain mene vahingossakaan silmään...

Tässä vielä muutama kuva, jotka ovat mun mieleen. Enkä nyt kaipaa kommentteja, että ovatko tuollaiset kulmat kauniit vai eivät - makuasioita!

8934b3c83e1d826e90c7f1e6ad01bf58.jpg

bleached-brows-1.jpg

c5b538e85253e485_Lara-Stone.jpg

beauty_trend_of_bleaching_eyebrows_costume_national.jpg

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hiusväreillä saa värjätä kulmia:-o

Vierailija
2/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saa hiusväreillä värjätä kulmia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonne alapään karvoituksen värjäämiseenhän on kehitetty värejä niin luulisi niiden sopivan kulmakarvoillekkin

Vierailija
4/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenvaalennusaineiden purkkien kyljessä sanotaan, ettei missään nimessä saa laittaa kulmiin :l mee kosmetologille, ei se nyt niin paljoa maksa?

Vierailija
5/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kampaajilla sitten jotkut omat värit kulmakarvoja varten? Luulisi niissä olevan kuitenkin aika paljon samoja aineita, kulmakarvavärissä ja hiusvärissä siis... Siksi ajattelin että jos sillä kokeilisi!

-ap

Vierailija
6/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kampaajalla omat värit kulmien värjäykseen. Suosittelen ehdottomasti kääntymään kampaajan puoleen, maksaa maksimissaan 20€.

Vierailija
7/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:38"]Onkohan kampaajilla sitten jotkut omat värit kulmakarvoja varten? Luulisi niissä olevan kuitenkin aika paljon samoja aineita, kulmakarvavärissä ja hiusvärissä siis... Siksi ajattelin että jos sillä kokeilisi!

-ap
[/quote]
Ne palaa jos sen teet

Vierailija
8/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://studioroz.fi/?a=palvelut&b=bettycolor

Hmm... Täähän voisi kuulostaa hyvältä. Kiitos vinkistä numero nelonen!

Vierailija
9/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:41"]On kampaajalla omat värit kulmien värjäykseen. Suosittelen ehdottomasti kääntymään kampaajan puoleen, maksaa maksimissaan 20€.
[/quote]
Miksi ei kosmetologi?:D

Vierailija
10/10 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kaksi kertaa käynyt tummentamassa kulmani kampaajalla ja lopputulos on ollut ihan hirveä. Toisaalta en tiedä onko ihan typerää luottaa omiin "taitoihinsa" kuin kampaajaan/kosmetologiin...:D Mutta kenties mun pitäisi tutustua johonkin asiantuntevaan kosmetologiin!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä