Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ohjeistaa miestä seksin aikana?

Vierailija
22.01.2015 |

Eli ongelma on se, etten tohdi ohjeistaa miestä juuri mitenkään seksin aikana. Ettei mies kokisi että olen tyytymätön ja homma lässähdä. Sitten vain toivon parasta. Ihan ok seksi näinkin sujuu, mutta joskus tekisi mieli hioa sitä entistä paremmaksi pienillä ohjeistuksilla. Mies kyllä ohjeistaa minua ihan suoraan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin lasta: palkitset hyvästä suorituksesta, ja olet vähän vaisu huonommasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitsen miten? Kehumalla kovasti? Ap

Vierailija
4/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No levität kaksin käsin sitä persereikääsi niin kyllä se sinne tajuaa työntää

Vierailija
5/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:31"]

Ihan niinkuin lasta: palkitset hyvästä suorituksesta, ja olet vähän vaisu huonommasta.

[/quote]

Ei miehet ymmärrä, niille täytyy puhua suoraan.

Vierailija
6/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:37"]

Palkitsen miten? Kehumalla kovasti? Ap

[/quote]

Voihkiminen on hyvä keino. Toiminnan ja palautteen väliin ei jää turhaa aikaa, joka möyhentäisi miespolon ymmärrystä.

Vierailija
7/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:37"]Palkitsen miten? Kehumalla kovasti? Ap
[/quote]

Ei, vaan innostumalla, ääntelemällä, huohottamalla, "ihanaa", "noinnoinnoin". Aloitat pikkuhiljaa.

Vierailija
8/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro missä yksityiskohdassa?

t. mies 

Vierailija
9/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ku tuntuu hyvältä niin se on helpoin ei tarvi mitään teatteria pistää pystyyn

Vierailija
10/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille makupala hyvästä suorituksesta. Vähän niinku koiralle.

Vierailija
11/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tohdi avata suutani seksin aikana, enkä tiedä miksi. Toisaalta, en edes tiedä, mitä sanoisin. Olen aina ollut tyytyväinen, usein jopa hurmioitunut :)

Hommahan kuitenkin menee niin, että päällä oleva dominoi. Kun mä olen päällä, mä teen, niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. Kun olen alla, mä oon sellaisessa asennossa, jossa itsestä tuntuu parhaalta.

Haha, mun seksielämä kuulostaa tosi minäminä-keskeiseltä, mutta oikeasti se ei ole niin. Mies nauttii, kun itse nautin, mistä puolestani nautin. Symbioosi.

Vierailija
12/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:37"]Palkitsen miten? Kehumalla kovasti? Ap
[/quote]
Positiivista asennetta ja kommenttia kun menee oikeaan suuntaan.
Ja jos mies ohjiestaa suoraan, niin miksipä ei voisi sitten tehä myös samoin miehelle. Tuskin se siitä pahastuu jos opii tyydyttämään naistaan.
t.mies

Vierailija
13/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkin nyt jo paljon. Kyse on oikeastaan vain siitä, ettei mies nykyään himmaile välillä riittävästi sormettaessa tai nuollessa, vaan on turhan raju koko ajan. Ei sen kummempaa. Ehkä tuon voisi sanoa ihan suoraan,  kun on tilanne päällä. Silleen nätisti. Ap

Vierailija
14/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota reippaasti kädestä kiinni ja ohjaa se tekemään niin kuin haluat. Samalla voit itse vääntää itseäsi parempaan asentoon ja äännellä niin, että katsomattakin tietää missä mennään vai mennäänkö yhtään missään.

Vierailija
15/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:15"]

Eli ongelma on se, etten tohdi ohjeistaa miestä juuri mitenkään seksin aikana. Ettei mies kokisi että olen tyytymätön ja homma lässähdä. Sitten vain toivon parasta. Ihan ok seksi näinkin sujuu, mutta joskus tekisi mieli hioa sitä entistä paremmaksi pienillä ohjeistuksilla. Mies kyllä ohjeistaa minua ihan suoraan.

[/quote]

missä asiassa ja yksityiskohdissa pitäisi opastaa 

Vierailija
16/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka vasen! Sataa oikeaan! Hanaa!

Vierailija
17/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kertomaan suullisesti, mistä tykkäät, eli keskustelet asiasta sopivan hetken tullen, Sopikaa, että toinen vaikka näyttää omalla kädellään, mistä ja minkälaisista jutuista tykkää. Kertokaa myös, mistä ette pidä. Tärkeää on myös aktin aikana kertoa kumppanille, kun tämä tekee jotain siten, että tuntuu hyvältä. 

Koko homman nimi on avoimuus ja puhuminen hyvässä hengessä. Normaalit mies ja nainen haluavat tyydyttää kumppaninsa mahdollisimman hyvin, mutta ilman puhumista se jää vain arvailujen varaan, ja onnistuu vain harvoin.

Järkätkää vaikka sellainen mukava, kahdenkeskinen ilta, vähän(!) alkoa, jotta pahimmat estot karisee ja sitten kerrotte puolisollenne, että haluaisitte jutella seksistä, haluaisitte oppia miellyttämään häntä enemmän. Harva puoliso kieltäytyy sellaisesta tarjouksesta. Luontevasti voi sitten jatkaa kertomalla,mistä itse tykkää.

Vierailija
18/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RALLIENGLANNILLA

Vierailija
19/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies käynyt armeijan? Jos on niin siitä on hyvä lähteä liikkeelle ja karjaiset aina oikeanlaisen käskyn, eli vaikka: Asento! Tahdissa mars! Olalle vie! Ojennus! Katse oikeaan/vasempaan/eteen päin! Jonoon järjesty! Eteen vie! Lepo!

Tepsisikö tämä?

Vierailija
20/34 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tahtovat olla hyviä sängyssä. Pyydä suoraan mitä haluat. Palkitse vaikka oluella ja hyvällä aamupalalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän