Helvetin zalando...
Se tunne kun maksat kengistä 160€ ja 2 päivää tilauksen jälkeen ovat -52% alennuksessa.. vituttaa todella
Kommentit (53)
Kun on jotakin ostanut, ei kannata enää sen jälkeen zoomailla hintoja.
Tilaa uudelleen ja palauta ensiksi tilatut.
Vierailija kirjoitti:
Tän opin tänään
Ap
Mulla käyny sama juttu monen tuotteen kanssa. Ei pitäisi mennä enää katselemaan jälkikäteen..
Vierailija kirjoitti:
Mietin kans tätä mutta rahat ei riitä:/
Mua ärsyttää, kun kyttäsin isälleni joululahjaksi yhtä paitaa ja kaikki muut koot olivat alennuksessa, paitsi isäni koko. Mikä idea siinäkin oli, että yksi koko on normaalihintainen?
Vierailija kirjoitti:
Oon todennut saman, kun muutaman kerran on käynyt niin, että vähän aikaa ostamisesta tuote olisikin ollut useamman kympin halvempi... Siitä saa itselle vaan pahan mielen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisuuden varalle: kannattaa ottaa lasku, niin tuotteet voi maksaa vasta sitten kun ne ovat tulleet ja niitä ei tarvitse maksaa ollenkaan jos palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun kyttäsin isälleni joululahjaksi yhtä paitaa ja kaikki muut koot olivat alennuksessa, paitsi isäni koko. Mikä idea siinäkin oli, että yksi koko on normaalihintainen?
Vahingossa jäänyt alentamatta tai sitten se koko on suosituin, ja muut koot on alennettu jotta saataisiin ne pois hyllyiltä.
Kysy as.palvelusta voisitko saada alennuksen?
Vierailija kirjoitti:
Zalandolla joku oma teoria. Ainaku tilaan sieltä oma koko ei ole alennuksessa tai sitten kun tilaan on tulte alennuksessa heti seuraavana päivänä
En ymmärrä miten se nyt on zalandon vika. Ei heillä ole velvoitteita odottaa, että juuri sinä olet kalliit kenkäsi ostanut. Usein vaatteet menevät myös alennukseen, kun kokoja on vain muutamia jäljellä. Mitäs ostat niin kalliita kenkiä ja vielä odottamatta alennusta. Oma vika
Zalandossa vaihtuu tuotteiden hinnat tyyliin päivittäin. Esim jos laitan suosikkeihin talteen jonkun vaatteen, jonka haluan tilata hiukan myöhemmin kun saan rahaa, niin hupsista se onkin kummasti puolet kallimpi, kun palaan katsomaan sitä. Pari päivää myöhemmin voi taas olla pari euroa halvempi. Miksi ihmeessä? Yrittävätkö saada ihmiset tekemään hätäisesti heräteostoksia, kun pitää ostaa ennen kuin hinta nousee?
Käytännössä kaikki tuotteet tulee jossain vaiheessa alennukseen, joten jos ei ole ihan pakko saada jotain juuri sillä hetkellä, niin kannattaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy as.palvelusta voisitko saada alennuksen?
Onko tällänen mahdollista? Kellää kokemusta tästä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rahat ei riitä miksi ylipäätä tilaat 160e:n kengät?
Osta ruokaa ja maksa laskut.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se nyt on zalandon vika. Ei heillä ole velvoitteita odottaa, että juuri sinä olet kalliit kenkäsi ostanut. Usein vaatteet menevät myös alennukseen, kun kokoja on vain muutamia jäljellä. Mitäs ostat niin kalliita kenkiä ja vielä odottamatta alennusta. Oma vika
Missään en tainnut sanoa että heidän vika? Kyllä se vaan luonnollisesti vituttaa tuollainen, ei voi mitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa nyt olet huolissasi rahojen riittämisestä, kun aluksi ostit 160€ kengät?!?!
Minun nuoruusaikanani ei tunnettu zalandoa, mutta A Malando oli kyllä tunnettu!
Ja vielä sama numero..