Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.

Vierailija
08.11.2021 |

Teetkö itse kaiken vai pyydätkö Woltin tai Foodoran tuomaan valmiit ruoat ?
Intissä syötiin kolme tukevaa ateriaa päivässä. Silti laihduin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla ja päivällisellä pitää olla jälkiruoka.

Vierailija
22/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla lounas, muut teen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse kaikki ruuat ja kotona on joka päivä 3-6 syöjää, iltaisin tuo 6. Mulla on kuuden viikon ruokalista mitä kierrätän, jotta tulee varmasti myös kala- ja kasvisruokia mukaan. Jos vain mahdollista niin teen isompia satseja, jotta voin pakastaa ruokaa valmiiksi tai käyttää jämät seuraavan päivän lounaaseen. Jos laiskottaa niin pakkasessa on valmiita lihapullia, kalapuikkoja ym. Kaikki ruoka pitää myös esivalmistella, koska en ehdi päivällä kokkaamaan kun ulkoilen lasten kanssa ym.

Rakastan ruuanlaittoa ja uusien ruokalajien kokeilua. Siksi meillä syödään myös libanonilaista, kreikkalaista, italialaista, thaimaalaista, kiinalaista jne. ruokaa paljon.

Vierailija
24/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse ruokani. Eikä mun aterioilla ole nimiä, ne on vain aterioita..

Vierailija
25/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera.

Välipalaksi syön kaksi kurkku-maksamakkaravoileipää, kupin kahvia ja dallaspullan.

Lounas on kevyt: useimmiten keitto tai salaatti. Jälkiruuaksi joku hedelmä.

Iltapäivällä juon taas kahvia ja syön lohi-, muna-riisi- tai kaalipiirasta. Toisen kahvikupillisen kanssa menee usein joku pieni makea pala, esimerkiksi pari suklaakonvehtia.

Päivällinen on pääateria. Alkuun keitto tai salaatti, pääruuaksi paistettua lihaa tai kalaa, perunoita, kasvispaistosta tai muuta kasvislisuketta. Jälkiruuaksi useimmiten vaniljajäätelöä ja itsetehtyä mansikkahilloa.

Iltateen kanssa syön palan pizzaa tai sitten tonnikala- tahi ferajuustopasteijan.

Minulle ei tulisi mieleenkään syödä mitään aterioiden välillä. Ei koskaan. Ei ikinä. Ihmisellä, joka niin tekee, ei ole minkäänlaista itsekuria.

Vierailija
26/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Välipalaksi syön kaksi kurkku-maksamakkaravoileipää, kupin kahvia ja dallaspullan.

Iltapäivällä juon taas kahvia ja syön lohi-, muna-riisi- tai kaalipiirasta. Toisen kahvikupillisen kanssa menee usein joku pieni makea pala, esimerkiksi pari suklaakonvehtia.

Päivällinen on pääateria. Alkuun keitto tai salaatti, pääruuaksi paistettua lihaa tai kalaa, perunoita, kasvispaistosta tai muuta kasvislisuketta. Jälkiruuaksi useimmiten vaniljajäätelöä ja itsetehtyä mansikkahilloa.

Iltateen kanssa syön palan pizzaa tai sitten tonnikala- tahi ferajuustopasteijan.

Minulle ei tulisi mieleenkään syödä mitään aterioiden välillä. Ei koskaan. Ei ikinä. Ihmisellä, joka niin tekee, ei ole minkäänlaista itsekuria.

Sinä olet lujatahtoinen, kun pystyt olemaan napostelematta aterioiden välillä. Minä lankean aina pieniin herkkupaloihin.

Vierailija
27/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä paloja tarvi syödä siinä välissä ollenkaan.

Vierailija
28/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas on työpaikkaruokalassa, päivällisen teen itse, samoin iltapalan. Muuta en syö, eikä tänne mikään ”palvelu” tuo ruokaa, itse pitää käydä kaikki hakemassa.

Vierailija
29/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön vaan aamiaisen ja illallisen 

Vierailija
30/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

No herttinen tuolla ruoka määrällä ja varsinkin sokerimäärällä en yhtään ihmettele ettei tule naposteltua. Päivässä dallaspulla, pari suklaakonvehtia, vaniljajäätelöä ja mansikkahilloa, hedelmiä. Piiraita, pastejoita ja maksamakkaraa. Tähän kaikkeen lisäksi ihan ruoka.

Vierailija
31/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan Untuvakerä painaa, kun näyttää syövän aika reippaasti.

Vierailija
32/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt puolisen vuotta 18:6 -mallin mukaan eli 18 tuntia ollaan syömättä ja sitten tuon kuuden tunnin aikana syödään päivän safkat. Nyt kun jatkuva puputtamisen tarve ja ”pakollinen” aamupala yms. jääneet pois, niin näläntunteen vähenemisen myötä saatan olla välillä myös 20:4 -versiossa. Painoa tippunut 17 kiloa ja vointi mitä parhain 👌

Vierailija
33/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan Untuvakerä painaa, kun näyttää syövän aika reippaasti.

Painan vähän yli 80 kiloa, tavallisimmin ehkä 84-86. Mutta olen aika pitkä (169 cm) ja minulla on raskaat luut.

Eikä dallaspullassa ja vaniljajäätelössä paljon sokeria ole !

Vierailija
34/34 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki alzheimer ja tule vanhustentaloon nauttimaan, nämä herkutteluhetket ovat saavutettavissa ja itse ei tarvitse tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi