VS-tuoksut, saako Suomesta?
Siis onko noita mahdollista tilata ainoastaan verkkokaupasta, vai joko on joku jälleenmyynti meillä? Turussa asun. Ja jos tilattava, niin mistä? Ja YRITIN jo katsoa googlesta.
Kommentit (25)
Asiallisia vastauksia jos saisi? Kiitos
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:05"]
Täältä löytyy http://www.wc-duck.fi/
[/quote]
Heh :)
Viking Grace -laivalta. On aina välillä Suomessa ;)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:08"]
[/quote]
Kiitti sulle :) On ollut tarkoituskin mennä se katsastamaan.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:08"]
[/quote]
Kiitti sulle :) On ollut tarkoituskin mennä se katsastamaan.
[/quote]
Ilmeisesti 2 vastaus ei ollut asiallinen?
Kaikilta laivoilta saa, lisäksi joissain kauppakeskuksissa on pop-up - myymälöitä (hinnat tosin näissä ihan naurettavat).
Jossain katalogissa oli joulun alla glitterissä myytävänä Helsingissä! En tiedä oliko joku kampanja tosin kun en ole itse käynyt katsomassa niitä ikinä.
Bangerheadin verkkokaupassa mun mielestä ihan kohtuullinen valikoima :)
Glitteriin on nyt tullut pari kertaa pieni erä noita myyntiin, tosin on aina myyty loppuun jo saman päivän aikana kun noita on tullut. Me myyjätkään ei tarkasti tiedetä koska niitä tulee, kannattaa seurata Glitteriä vaikka Facebookissa tms, niin saa tiedon päivästä. t. Glitterin myyjä
VaasalaiIlle tiedoksi että suvikirppis myy noita myös. Siis uusia
Gracella tosiaan on VS-kauppa :)
Tax free-hintaan saa tilattua nordicfeel.fi, suosittelen, ollaan monesti tilattu ja nopsaan toimitettu just mitä pitääkin :)
cdonin kautta olen tilannut, mutta sieltä olevasta kaupasta saa suoraankin tilattua.
Nordicfeel.fi tai joku vastaava? Muistaakseni.
Siis käykö tällä palstalla 12-15v tyttöjä?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:55"]
Nordicfeel.fi tai joku vastaava? Muistaakseni.
[/quote]
Just tämä. T: 17
Tuurista saa tuoksuja ja rasvoja.