Työpaikalle on tullut todella hyvännäköinen mies ja
sen käytös mua kohtaan on niin imartelevaa/lipevää, että mua nolottaa, kun tuntuu, että kaikki sen huomaa, mutta kuitenkin siinä rajalla ja sellaisella tyylillä tehtyä, että käytös on kuitenkin asiallista. Ei siis mitään kaksimielisyyksiä tms. Vähän vaikea kuvailla, ehkä joku tietää. Salakavalasti saa mut kertomaan itsestäni asioita ja myöhemmin huomaan, että pistänyt ne mieleen. Eilen puhuttiin jotain suklaista ja tänään kahvihuoneen pöydällä oli just sitä, mistä mä tykkään. Soittaa usein mulle, jos pitää joku asia selvittää jne.
Kommentit (6)
Kai se on varattu? Yllättävän nopeasti alkoi toimimaan. Yleensä nämä miehet katselevat vähän aikaa ympärilleen ja katsastavat ekan "uhrin". No ri huolta, jonkin ajan kuluttua sillä on jo seuraava kiikarissa.
Nimim. Paljon työpaikkoja nähnyt
narsisti. ei kukaan normaali mies ala ostamaan toisten lempisuklaata ihan tyhjästä
ihastunut ei olisi varmaan noin suorasukainen, narsistille se on peliä joka pitää voittaa
Itse olen varattu perheellinen ihminen, selvästi tätä miestä vanhempi. Ei olla kaupallisella alalla. On periaatteessa ihan kiva, mutta mulle tulee sellanen olo, että en voi olla ihan rento, vaan olen vähän varautunut ja nolottaa tosiaan, kun ihan avoimesti on niin imarteleva mulle muidenkin työkavereiden nähden.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:08"]narsisti. ei kukaan normaali mies ala ostamaan toisten lempisuklaata ihan tyhjästä
ihastunut ei olisi varmaan noin suorasukainen, narsistille se on peliä joka pitää voittaa
[/quote]
Kiitos kun varoitit! Olen tavannut osoittaa kiinnostustani ihastuksiani kohtaan pienillä romanttisilla eleillä, mutta en enää tästä lähtien tee niin! Minuahan ei narsistiksi luulla. Lupaan olla vastaisuudessa tyly ja kylmä. Kiitos!
Sööttiä ehkä se on ihastunut suhun ;)